Reincarnarea – legea evolutiei

Reincarnarea este unul dintre subiectele majore care m-au preocupat si de care sunt preocupat si in prezent. Intotdeauna am simtit ca reincarnarea este un fenomen real. Am trecut prin faza de inceput in care aveam indoieli in privinta acestuia, indeosebi datorita teologilor crestini care considera reincarnarea ca una dintre cele mai mari erezii. Ei bine, cel putin din punctul meu de vedere, lucrurile nu stau deloc asa, chiar dimpotriva.

In continuare, voi posta extrase din cartea lui Scarlat Demetrescu, Din Tainele Vietii si ale Universului, in care sunt prezentate argumentele reintruparii, mult peste posibilitatile mele. La unele dintre ele, voi adauga propriile mele observatii si comentarii.

Lasă un răspuns

