Draga Saccsiv

In primul rand, iti multumesc ca existi si multumesc Creatorului ca ai devenit parte din viata mea. Pentru mine, tu esti vocea ratiunii. Esti vocea habotnicului din mine, o voce pe care am incercat sa o reprim dar datorita tie, am invatat sa o ascult si sa o linistesc. Probabil pentru tine, ar trebui sa fiu vocea … razvratirii. Pentru tine, lucrurile sunt foarte clare, pentru ca la tine ratiunea a preluat controlul absolut, despotic. Vocile ca a mea sunt reprimate, cenzurate, trimise la spam. Catalogate ca eretic, habauc, ratacit, dat cu smirghel pe creier si cred ca s-ar mai gasi cativa astfel de termeni. Fiind un razvratit, la inceput m-a deranjat ca imi cenzurai mesajele, apoi am citit in Osho (Scarlat Demetrescu, Omraam Aivanhov si Osho sunt Sfintii Parinti pentru mine) ca asta ar echivala cu o reactie a egoului, a falsului sine. De atunci, m-am linistit, si mi-am promis ca nu voi mai posta pe blogul tau. Daca nu sunt binevenit, nu are rost sa ma invit singur…

Sunt multe pe care as vrea sa ti le spun, pe multe le-am uitat, caci nu le-am scris de la inceput undeva, dar de acum iti voi scrie mai des. Imi voi scrie comentariile la articolele de pe blogul tau aici. Nu trebuie sa te obosesti sa le citesti, nu scriu pentru tine. Scriu pentru mine, ca sa dialoghez cu ratiunea.

Anonimatul tau are rolul sa te protejeze, dar ideea este fata de cine sa te protejeze? Fata de „sistem”? Sistemul sigur are identitatea ta reala cu toata stiva de dosare aferente. Daca i-ai deranja real, ai disparea rapid si postarile pe blogul tau ar inceta subit. Anonimatul tau are ca unic scop sa te protejeze fata de cititorii tai. Astfel, iti permiti sa cenzurezi, sa cataloghezi indecent sa te porti cum doresti tu. Daca ai avea un comportament cu adevarat crestin, nu ti-ai permite sa aduci injurii nici macar unei muste.

Esti foarte deranjat de cenzura, de control si de tot fenomenul BigBrother. Te deranjeaza ca se va folosi tehnologia pentru controlul maselor. Dar si tu te folosesti de tehnologie cand publici adresele IP ale comentarilor incomozi. De cenzura ce sa iti mai scriu? Spamul sa traiasca! Asta probabil din cauza ca nu intelegi ca toate invitatiile la dialog pe care le refuzi se vor intoarce impotriva ta. Oricine iti scrie chiar si o erezie, poti sa interpretezi gestul sau ca pe un semnal de alarma, cineva care vrea sa fie convins de contrariul a ceea ce afirma. Refuza-i dialogul, lasa-l in ratacirea lui si el se va putea plange ca i-ai trantit usa in nas.

Pe curand,
V.M.

Lasă un răspuns

