Sunt campion modial absolut la Zen!

Zilele astea geroase am deventi campion mondial absolut la Zen! Adica, nu fac nimic sau daca trebuie sa fac ceva cat mai putin sau aproape deloc. Nici macar de Saccsiv nu mai am chef sa ma iau, nici macar in gand la cearta cum fac de obicei. Am inceput sa imi dau seama ca este imposibil sa transmiti un mesaj unui om care nu ti-l cere si care nici nu este pregatit pentru el. In plus, daca el isi exercita liberul arbitru si iti cere sa nu mai incerci sa vorbesti cu el, atunci chiar risti „sa ti-o furi” daca insisti cu mesajul tau, chiar daca teoretic cel putin i-ai face un bine respectivului.

Nu pot sa iti spun adevarul tau pana cand tu nu incetezi sa imi spui adevarul tau. Nici nu are rost sa mai incerc macar. Convingerile pe care ti le-ai creat sunt propriile tale limitari si te ascunzi perfect dupa ele. Nu am de gand sa te caut in spatele zidurilor tale, te astept sa iesi tu dupa ele si atunci vom vorbi. Insa pare mult mai probabil ca tu sa astepti ca zidurile tale sa fie distruse si sa ramai fara adapost. Atunci mintea ta se va preda, ratiunea nu va mai exista si te vei deschide spre iubire. Pana atunci, somn usor, netulburat, in pace…

Lasă un răspuns

