Ce religie aveti doamna? Sunteti pocaita?

Scena la consult ginecologic cu sotia mea care ii spune doctorului ca este insarcinata si ca mai avem acasa doi copii. Afland asta, doctorului ii cade fata si intreaba:

-Ce religie aveti doamna? Sunteti pocaita?

-Suntem ortodocsi, raspunde sotia cu calm desi este ametita de la greata si de la nemancat.

-Sigur? Si chiar vreti sa tineti copilul?

-Da! Sigur ca da…

Deci, in Romania de azi, daca ai mai mult de un copil, esti suspectat imediat ca esti pocait sau sectant. Nice!

Mai dragut a fost faza cand m-a trimis asistenta sa cumpar un pefuzor de 2 lei si scobutil de 3 lei. Prima data m-am enervat gandindu-ma ce sume tocmai am cotizat la stat, apoi mi-am zis ca de noi este bine ca inca mai avem spital in localitate!

Lasă un răspuns

