Afirmatii pentru echilibrarea energiei

Afirmaţii pentru echilibrarea energiei

CHAKRA RĂDĂCINĂ – MULADHARA

Cred că Eul meu Superior îmi asigură toate nevoile. Viaţa mea este plină de prosperitate.

CHAKRA A DOUA – SWADHISTHANA

Îmi accept şi îmi recunosc sexualitatea. Sănătatea mea fizică este puternică şi pură.

CHAKRA DEPOZIT – MANIPURA

Cu blândeţe şi într-un mod sănătos, îmi eliberez toate sentimentele nerezolvate. Îmi revendic puterea proprie.

CHAKRA INIMII – ANAHATA

De bunăvoie şi cu uşurintă ofer şi primesc iubire, mă iert pe de-a-ntregul şi pe ceilalţi pentru tot şi toate judecăţile trecute.

CHAKRA GÂTULUI – VISHUDDA

Cu uşurintă şi cu eleganţă îmi exprim cele mai adânci simţăminte şi emoţii.

CHAKRA OCHIULUI AL TREILEA – AJNA

Viziunea mea interioară este clară şi puternică. Arn încredere în intuiţia mea şi în viziunea mea interioară.

CHAKRA COROANĂ – SAHASRARA

Accept şi îmi recunosc spiritualitatea. Îrni acord permisiunea de a funcţiona în condiţii de sănătate perfectă. Permit fiecărei celule să se elibereze. Deţin controlul corpului meu şi acţionez responsabil. Înlăturând cauzele, nu va mai fi nici un efect nedorit.

Lasă un răspuns

