Exteriorul este copia fidela a interiorului

Exteriorul este copia fidela a interiorului. Aceasta afirmatie am auzit-o cel mai frecvent de la cel pe care il consider  maestrul meu. De fiecare data cand ma plangeam de ceva din viata mea, asta auzeam de la el. Apoi am citit si recitit Zero Limite de Joe Vitale si Hew Len. Ideea centrala din ho’oponopono este ca trebuie sa ne asumam 100% responsabilitatea pentru tot ceea ce experimentam. Inca ma mai lupt cu acest 100%, dar incep sa fac legatura cu exteriorul – copia fidela a interiorului. Daca experimentez ceva la exterior este doar o oportunitate, un semnal de alarma pentru a corecta ceva in interiorul meu, in subconstientul meu. Curata, curata, curata. Purifica, purifica, purifica.

PS: am aflat ca in curand va veni in Romania, doamna Mabel Katz pentru un seminar de ho’oponopono. Totul este minunat, mai putin pretul: 900 RON. Inteleg ca sunt costuri care trebuie acoperite, bilete de avion, cazare hotel, deplasari, hrana, tarif lector. Chiar nu putem gasi o modalitate prin care sa facem ho’oponopono accesibil mai multor oameni?

Lasă un răspuns

