Invocarea Arhanghelului Mihail!

I

Arhanghel Mihail, te rog sa intri in casa mea, de sus in jos, inauntru si in afara, in fiecare loc si coltisor, in fiecare spatiu si fiecare incapere. Si indeparteaza toate entitatile negative atasate de pamant, toate entitatile negative, toate entitatile atasate de pamant. Toata negativitatea, toata frica, tot raul si necazul, toata depresia, mania, tristetea, supararea, anxietatile, gelozia, invidia, lacomia, ignoranta, egoismul, rautatea, …si du-le sus in Lumina Duhului Sfant.

Iti multumesc, iubite Arhanghel Mihail!
Amin.

II

Doamne Dumnezeule, Te rog trimite ingerii Tai iubitori preaputernici in casa mea, de sus in jos, inauntru si in afara, in fiecare loc si coltisor, in fiecare spatiu si fiecare incapere pe care arhanghelul Mihail tocmai le-a curatat. Sa le umple cu prezenta lor iubitoare, caci ei emana lumina Ta si radiaza iubirea Ta cantand si laudand Gloria Ta. Fie ca ingerii Tai sa lucreze cu mine in toate lucrurile pentru binele meu cel mai inalt. Fie ca ei sa ma protejeze, sa ma iubeasca, sa ma ghideze si sa ma auda atunci cand lucreaza cu mine.

Iti multumesc, Doamne!
Amin.

III

Iubite Arhanghele Mihail, te rog sa-mi oferi ajutorul tau din nou acum. Te rog, Mihail, vino cu legiunile tale de ingeri si spiritele milei pentru a inconjura casa mea de sus in jos, inauntru si in afara, si aseaza ingerii tai gardieni luptatori la fiecare fereastra, usa si intrare, astfel incat nimic si nimeni sa nu poata intra, cu exceptia celor in Lumina Duhului Sfant.

Iti multumesc iubite Arhanghel Mihail!
Amin.

(traducere din limba engleza dupa un mesaj preluat de pe forumul dolphinhealing; aceste invocatii au fost primite prin inspiratie de catre Adele Linsalata, The Visionary Messenger)

Gasit pe http://karunalight.blogspot.com/2009/11/invocarea-arhanghelului-mihail.html. Multumesc.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. luminita ramona dobrinas spune:

    am fost indrumata spre acest site de ingerul meu pazitor… nu am stiut la inceput sa interpretez mesajul…..abia am inceput sa comunic cu el….. mi-a scris atat( in vis) : VIOREL……

      1. luminita ramona dobrinas spune:

        citesc in continuare articole de pe blogul tau…. sunt uimita…..as vrea sa mai comunicam daca se poate…..iti spuneam ca am visat…. asta s-a intamplat acum cateve zile….ieri cand dadeam cu aspiratorul in casa am avut revelatia ca Viorel este numele preotului la care trebuie sa ma spovedesc…si totusi am continuat sa ma intreb daca asta a vrut sa-mi spuna……apoi am crezut ca este numele ingerului meu pazitor, caruia i-am adresat intrebarea cum se numeste? si am crezut ca asta mi-a raspuns……. abia azi dimineata cand am intrat pe net sa caut cumva semnificatia acestui nume am dat peste blogul tau….. in ultima vreme am avut experinte despre care nu am cu cine sa vorbesc…unii ar crede ca sunt nebuna….. consider totusi ca nimic nu e intamplator……acum cred ca sunt in faza de documentare….ceea ce stiu sigur este ca DUMNEZEU este in noi.
        PACE SI IUBIRE!

  2. GABI spune:

    Nu sunt credincioasa mai deloc,nu merg la biserica si nu ma inchin in mod deosebit.dar astanoapte am avut un vis ciudat din care m-am trezit speriata si azi nu-mi gasesc linistea. mi-am visat fetitza plangand undeva pe un deal ,am strigat-o sa vina la mine ,coborand dealul veneau caini catre ea atunci un barbat tanar cu parul pana la umeri a venit si a luat-o de dupa spate lipind-o de corpul lui gonind cainii,in drum catre ei m-am intrebat in vis cine e barbatul si pentru o secunda i-am vazut aripi mari argintii si el tot a devenit argintiu si am simtit fara sa spuna ca este Arhanghelul Mihai l cand am spus cine este a disparut si m-am trezit socata. copilul il am sanatos ,chiar nu stiu ce e cu acest vis, mi-e teama parca sa nu se intample ceva…

    1. viorelmihai spune:

      Foarte frumos! Nu stiu sa interpretez vise dar stiu ca tot ceea ce ni se „intampla” este pe masura posibilitatilor noastre…

Lasă un răspuns

