Reiki este de la Dumnezeu sau de la diavol?

Am fost intrebat de Monica ce parere am despre Reiki si am promis ca ii voi raspunde pe un email privat insa am decis sa public un articol in aceasta idee.

Prima data am auzit de Reiki in 2001, deci au trecut 10 ani de atunci, de la un maestru care ne vorbea foarte frumos despre Reiki si cu care am facut cateva meditatii foarte interesante. Insa aveam indoieli, reiki este de la Dumnezeu sau de la diavol? Asa gandeam atunci si ma framanta mult intrebarea aceasta. Am renuntat sa primesc initierea cu cateva zile inainte de data programata in urma primirii unor informatii mai putin placute despre acel maestru care mi-au accentuat si mai tare neincrederea in fenomenul Reiki. Marea problema pe care o aveam cu acel Maestru era ca dansul era evreu si nu gaseam punti de comunicare despre Iisus. Ii spuneam ca am cea mai mare initiere, botezul Ortodox, si ca pentru mine cel mai mare este insusi Hristos, chestii la care nu mi-a dat de inteles ca subscria complet.

Anii au trecut si ma felicitam ca am scapat la timp de capcana numita Reiki. Apoi, l-am intalnit pe cel pe care il numesc cu adevarat Maestru si cu care am avut experiente dar si tensiuni destul de frecvent. In esenta, il consider un Maestru Zen care te distruge ca sa poti sa te reconstruiesti ulterior. Cert este ca de la prima discutie avuta cu el, a inceput sa sparga in mine toate limitarile auto-impuse. Dumnezeu stie ca a avut mult de munca si probabil ca ar mai avea si acum dar a ales sa puna o distanta intre noi in ultimele luni.

Acest Maestru a reusit sa ma convinga ca Reiki nu este de la diavol 🙂 , nu imi amintesc ce anume mi-a spus dar felul lui de a fi pur si simplu, conceptiile lui totul m-a convins. Spre rusinea mea, trebuie sa recunosc insa ca la momentul initierii, nu reusisem sa scap complet de intrebarea daca reiki este de la diavol? Daca imi pierd sufletul? Si tot felul de bazaconii de acest gen imi treceau prin cap. Regret ca nu am putut sa ma bucur de acea initiere, sa particip 100% in acel moment si sa fiu prezent. Intr-un fel, toata initierea  am parcurs-o cu frana de mana trasa, nu am  fost 100% convins daca Reiki era initiere in lumina sau in intuneric.

Au urmat apoi alte initieri, pana la maestrie in Reiki, apoi in Karuna Reiki si doua nivele in Shamballa Reiki. Pot sa aduc marturie ca dupa fiecare initiere, desi nu am reusit niciodata sa fiu prezent 100%, vibratia mea a crescut simtitor. Fiecare initiere mi-a adus daruri de Lumina, mi-a deschis noi orizonturi. Va cer iertare ca nu pot sa spun clar ce anume, insa totul se schimba, fiecare initiere este o racordare la vibratii inalte, primiti Lumina in corpurile voastre.

A urmat o perioada de indoieli, de scepticism in care am reusit sa imi infuriez Maestrul, care m-a intrebat de ce am mai facut initierile daca nu credeam in ele? Pentru succes in afaceri sau pentru ca este la moda? Daca i-as raspunde azi, i-as spune ca le-am facut pentru ca am avut incredere in el, insa ar fi trebuit sa astept momentul in care sa am incredere si in mine. Oricum, o initiere odata primita nu se poate sterge prea usor. Partea pe care nu o spun insa multi maestri de Reiki este ca odata ce ai primit o initiere, ti-ai asumat inca o responsabilitate iar examenele pe care le vei da ulterior vor fi mai dificile pentru ca trebuie sa demonstrezi ca meriti acea initiere.

In perioada de scepticism, cautam raspunsurile in afara pentru ca eram las. Alergam sa ma intalnesc cu un preot clarvazator si sa ii pun marea intrebare: Reiki este de la Dumnezeu sau de la diavol? Intr-un sfarsit am reusit sa ma intalnesc si acu acest preot care mi-a spus ca Reiki este 100%  „inselare de la vrajmasul diavol”. Nu pot sa spun exact de ce, dar am vazut in ochii preotului ceea ce eu deja credeam despre Reiki, iar preotul imi spunea de fapt ceea ce eu hotarasem deja in sinea mea. Atunci am constientizat ca atunci cand incepi sa te minti, vei gasi intotdeauna oamnei care sa iti intareasca convingerile, gresite sau nu. Decizia este a ta, la fel si responsabilitatea. Mi-ar fi fost mai usor sa iau de bun tot ce spune preotul si sa inchid defintiv capitolul Reiki in viata mea. Mai greu a fost sa imi dau seama ca adevarul se afla in fata mea. Eu eram cel care considera ca Reiki este inselare de la diavol, si cautam inexteriorul meu, marionete care sa imi confirme convingerile mele.

De atunci, am hotarat ca la toate intrebarile care ma framanta sa nu mai caut raspunsuri in afara. Oricat de tentant ar fi sa alergi pe la preoti clarvazatori, adevarul trebuie sa il alegi in inima ta, acolo trebuie facuta testarea adevarului. Imi amintesc ca il priveam pe preot si realizam chiar in acel moment ca eu creasem acel moment in care delegasem o alta entitate cu credibilitate sa imi spuna ceea ce eu deja hotarasem inainte. Atunci am hotarat sa opresc teatrul si sa devin responsabil, in loc sa deleg responsabilitatea gasirii raspunsului la acea intrebare in afara mea, am hotarat sa caut inauntrul meu.

Peste putin timp am realizat ca insasi intrebarea in sine contine o blasfemie pentru ca pe lumea asta toate vin de la Dumnezeu. Dumnezeu este singurul Creator. Daca nu ma credeti, cititi Cartea lui Iov din Vechiul Testament si apoi raspundeti-va la intrebarea: de unde au venit incercarile lui Iov, de la Dumnezeu sau de la diavol? Cititi si veti intelege ca diavolul nu poate depasi limitele pe care le impune Dumnezeu, el nu este Creator, ci doar un „sistem de testare a Creatiei”.

 

33 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Bigan Camelia spune:

    Dragul meu coleg,
    Invata-ma atunci ce faci cand descoperi ca maestrul tau in reiki este mason!???
    As vrea raspuns pe mail sau cum poti tu! Multumesc mult!

    1. viorelmihai spune:

      Cu ce schimba datele problemei faptul ca e mason? Poti primi lumina din mana intunericului si intuneric de la oameni de lumina. Asta e una din frumusetile vietii, multumim Creatorului.

      1. Cineva ce crede in Dumnezeu si atat !!! spune:

        Asta da idee revolutionara,ce sa zic!!! Din drac faci inger si invers !!! Pai si ce se intampla cu cei ce gresesc? Prin reiki devin ingeri??? Si daca dumnezeu suntem noi, de fapt pe cine copiem daca nu ar exista Dumnezeu Cel aparte si de necopiat? Daca noi suntem dumnezeu cum facem sa decidem ce e bine si ce e rau daca nu avem un model ceresc,iar nu pamantesc,precum diversi maestrii???Daca noi suntem dumnezei ce rost a avut scrierea Bibliei pe care o invocati de multe ori fara sa stiti (sau omiteti) ca acolo scrie negru pe alb CA EXISTA UN SINGUR DUMNEZEU CARE NU ACCEPTA INCHINAREA LA ALTI ZEI ? (DECI NICI VENERAREA SINELUI CARE ESTE PACATUL MANDRIEI !!! )

  2. Bigan Camelia spune:

    Nu stiu ce sa zic de raspunsul tau. Adica crezi ca ai putea primi intuneric de la Dumnezeu!?

    1. viorelmihai spune:

      De ce nu? Noaptea de la cine vine? De la diavol? Si ziua si noaptea sunt de la Dumnezeu.

      TOTUL ESTE DE LA DUMNEZEU. TOTI SI TOATE UNA SUNTEM.

      E o chestie foarte greu de digerat, pentru ca am fost conditionati sa gandim divizat, am fost impinsi sa gandim si sa devenim si mai tarziu am acceptat sa devenim schizofrenici. Ne-am creat un Dumnezeu castrat, idilic, care face numai fapte bune, ne da numai lumina si numai binecuvantari. Si apoi, am creat un vrajmas, un diavol, care e sexual, carnal, monstruos, face numai fapte reale, ne da intuneric si nenorociri. De aici apar conflictele, orice experimentezi, orice „ti se intampla”, stai sa te gandesti de unde ti-a venit: de la Dumnezeu sau de la celalalt. Dar cum crezi ca exista un celalalt?? Pentru mine, exista numai Dumnezeu, nimic nu poate exista in afara lui Dumnezeu.

      Ca sa raspund mai punctual la intrebarea ta: daca ai primi o impartasanie de la PF Daniel, ai refuza sangele Mantuitorului pentru ca vine din mana unui mason [daca PF Daniel chiar este mason asa cum se zvoneste prin targ]? Lectia pentru tine pare sa fie mai degraba sa inveti sa accepti margaritare indiferent daca le gasesti in noroi sau in iarba, important este ca ai primit un margaritar.

      1. Eli spune:

        Conform lui Einstein INTUNERICUL ca si fenomen nu exista!!! Este de fapt absenta luminii…
        La fel cu frigul, etc…

      2. Cineva ce crede in Dumnezeu si atat !!! spune:

        Si uite asa se face ca se da liber la pacat: daca nu exista iad,sau pacat fiecare face ce-l duce capul !!! Rezultatul : ANARHIE!!!

  3. Camelia Bigan spune:

    Ma asteptam la exemplul metaforic cu noaptea si ziua, dar credeam ca ai inteles la ce ma refer si nu vreau sa intru acum intr-o dezbatere ca intunericul e absenta luminii, bla, bla, bla ca le-am digerat demult. Eu ma refer la discernamant acela care ne face sa alegem ceea ce e bun de ceea ce rau, partea cu schizofrenia o inteleg ca exemplu nu cred ca ai vrut sa jignesti pe cineva. Spui de experiente. Ce vrei sa spui cu faptul ca orice trebuie experimentat, ca orice e de la Dumnezeu, mai gandeste-te de exemplu, la droguri, vrajitori si aceste experiente promit marea cu sarea, dar, daca tu sustii ca totul deci si asta e de la Dumnezeu eu nu mai am ce sa zic!! Poate reusesti sa fii mai explicit! Cat despre masonii de care vorbesti, daca te nasteai mai in aval sau mai in amonte de ei, ce faceai ramaneai neimpartasit. Crezi ca omul preistoric avea nevoie de intermediar intre el si Dumnezeu, tu de ce ai aceasta nevoie!? Nu ma sperii ca gasesc un margaritar in iarba sau in noroi, ma bucur sa primesc margaritare, dar simt nevoia sa am grija la capcane!
    Si acum sa revenim la Reiki, ma poti lamuri daca este in concordanta cu Dumnezeu?

    1. viorelmihai spune:

      Astazi si maine sunt doua zile in care am o agenda foarte incarcata, promit sa raspund detaliat in curand. Pana atunci, gandeste-te daca nu cumva tu ai hotarat deja ca reiki „nu este conform” cu Dumnezeu. [nu am mai intalnit sintagma asta niciodata]

    2. viorelmihai spune:

      Cam toti copiii cand sunt mici, pe la un an, spre exasperarea parintilor lor, au o mare obsesie sa bage in gura toate prostiile care le gasesc pe jos, de la pamant, nisip, noroi, mucuri de tigari, excremente de caini, pasari sau pisici. Cand se intampla una ca asta, parintii sar imediat si ii spala pe maini, le curata gura. Daca nu sunt foarte panicarzi se mai si amuza. Eu, personal nu am auzit de un parinte care sa se scarbeasca atat de tare de copilul sau pentru ca a bagat in gura ceva „ne-conform” cu ideile lui despre mancare.

      Teama ta pare sa fie ca Dumnezeu te va condamna si nu te va ierta niciodata ca ai bagat o prostie in gura. Ti-a fost descrisa si ai acceptat imaginea unui Dumnezeu vanitos, manios, suparacios, gelos, invidios, neiertator, neindurator. Daca noi ne iubim copiii atat de mult, inseamna ca mintea noastra nu poate sa conceapa cat de mult ne iubeste Dumnezeu pe noi. Cum ar spunea Parintele Arsenie Boca: „Dragostea celui mai mare sfant pentru Dumnezeu este infinit mai mica decat dragostea lui Dumnezeu pentru cel mai mare pacatos.”.

      De cateva zile, rumeg la un raspuns la intrebarile tale, care au fost candva si poate ca mai sunt si acum si intrebarile mele. Cand cautam raspunsurie pentru mine, mi-am dat seama ca cea mai mare greseala pe care o faceam atunci era sa caut raspunsurile in afara mea in loc sa le caut inauntrul meu. De fapt, asta insemna ca nu eram de acord cu raspunsul pe care il aveam deja, sau cautam in afara mea o alta voce care sa ma sustina, sa ma confirme sau sa ma infirme. Suferinta mea era cauzata de faptul ca nu puteam accepta 100% o decizie pe care o luasem, inaintam in acea directie cu frana de mana trasa.

      Este o mare sursa de suferinta sa lasi exteriorul sa dicteze interiorului tau. Exteriorul se schimba permanent, astazi vei gasi o sursa care sa iti spuna ca reiki este conform cu Dumnezeu, maine o alta care sa iti spuna contrariul. Iar tu vei ramane prinsa intre aceste voci, nestiind pe care sa asculti, suferind de teama si indecizie pentru ca nu ai curajul sa iti asculti inima. Ce te-a condus spre initierea Reiki? Inima, ratiunea sau instinctele? Cum ai ales sa accepti initierea Reiki?

      1. Bigan Camelia spune:

        Dragul meu coleg, inima m-a indemnat sa ma indrept catre Reiki, dar m-am oprit atunci cand am constatat ca cel care ne initia este mason si nu inteleg nici acum cum cineva te poate indruma pe calea lui Dumnezeu atunci cand el nu crede in calea acestuia. Nu ai de ce sa ma judeci sau sa te miri atata de intrebarile mele pentru ca tu ai spus ca ai mers mult mai departe in initieri si aveai poate chiar mai multe intrebari. Nu esti obligat sa imi mai raspunzi, nici nu stiu daca te recomanda ceva pentru asta, dar te-am gasit pe acest subiect si am crezut ca imi pot exprima deschis fata de cineva intrebarile. Semnele acele de activare sunt rugaciuni catre Dumnezeu sau invocari ale altor spirite. Stiu ca Dumnezeu e bun si ma va ierta oricum, dar cum eu nu mai sunt la varsta la care sa bag orice in gura, e normal sa imi doresc sa fiu la randul meu un copil iubitor si ascultator. Tu, ca evoluat in acest sistem, imi poti spune cu toata taria fiintei tale ca Reiki este de la Dumnezeu?

      2. viorelmihai spune:

        Nu te judec, nu ma mir, doar ma reflect in intrebarile tale. La intrebarea ta, deja ti-am raspuns, TOATE SUNT DE LA DUMNEZEU, nu m-am razgandit intre timp.

        Mintea este cea care pune etichete, asta e bine, asta e rau, asta e de la Dumnezeu, asta e de dincolo. Inima e doar iubire, nu judeca. Se pare ca nu esti gata inca pentru reiki, reiki inseamna printre multe altele dezvoltarea intuitiei, deschiderea inimii si multe altele. Se pare ca esti inca inchistata in frica, inca nu iti permiti sa te eliberezi de teama si de conditionarile altora.

        Si daca Reiki ar fi de unde crezi tu ca este, problema principala este nu sursa lui, ci ce poti tu face cu el. Poti primi lumina cu care sa lovesti, si intuneric cu care sa iubesti. E ca la Harry Potter, nu conteaza doar potentialul tau ci ceea ce alegi sa faci cu el.

  4. DANA spune:

    Va rog mult daca imi puteti da un sfat… Ce tehnici, simboluri, etc, din Reiki si Karuna, mi-ati recomanda pentru a vindeca hepatita c? Multumesc pentru un eventual raspuns!
    O zi buna va doresc!

    1. viorelmihai spune:

      Buna. Iti recomand sa pui intrebarea aceasta pe blogul lui Karyn, http://www.reiki-angels.com
      Toate cele bune,
      Viorel

      1. DANA spune:

        Multumesc pentru raspuns! O zi buna va doresc!

  5. luminita ramona spune:

    am citit si acest articol….am trait si traiesc inca punandu-mi intrebari si cautand raspunsuri……incerc sa invat din propria mea experienta dar si din experientele altora trecand totul prin filtrul meu interior…..am aflat acum doi ani cand am trecut printr-un mare necaz si ma rugam intens, ca de fapt totul se afla in inima mea si acolo este casa lui IISUS si ea trebuie curatata….curatenia inseamna IUBIRE!
    referitor la acest articol …..ce vine de la Dumnezeu si ce vine din alta parte? pot spune ca am trecut prin aceasta perioada si inca mai am intrebari…. nu sunt initiata in astfel de practici dar am trait neindrumata de un maestru o experienta care m-a speriat si o perioada de timp am stat potolita… am incercat sa ma conectez la o sursa de purificare energetica cu ajutorul cristalelor si am vazut un mare ochi ….ca de vultur care ma inspecta …..multa vreme dupa aceea m-am intrebat daca nu cumva am facut ceva rau…nici acum nu stiu exact raspunsul dar stiu sigur ca el va veni atunci cand eu voi fi pregatita sa il primesc……

    oricum am invatat azi ca invocarea arhanghelului MIhail in casa mea…. de sus in jos …. pe dinauntru si pe din afara insemna mai mult decat spun cuvintele ad literam–-in sufletul meu, in inima mea -casa sufletului meu- din interior si din exterior -sa fiu ghidata numai de ganduri bune din interior,de iubire si de fiinte de lumina, mesageri ai lui DUMNEZEU, ai dragostei divine… din exterior….
    am parcurs acest drum neintelegand ce se intampla cu mine, am fost ghidata fara ca eu sa constientizez dar acum am inceput sa o fac….oricum cred ca sunt la inceput, dar cred ca fiecare evolueaza atat de repede pe cat este dispus sa accepte sa -si infranga temerile…..si mai cred de asemenea ca pentru ca sa nu o iei razna trebuie sa ramai ancorat la realitate, dar sa cauti sensuri pe care inainte nu le intelegeai.

  6. Cristina spune:

    Cum se poate scapa de initierea facuta in reiki?.?

    1. viorelmihai spune:

      incearca sa pui un anunt pe tocmai.ro sau pe mercador 🙂 De ce vrei sa scapi de ea? Nu mai ai loc in casa? Iarta-ma, dar m-a amuzat teribil intrebarea ta. Scuza-ma! Nu pot sa ma abtin! OK: gata! Acum sutn serios: initierea Reiki a fost un moment din viata ta care s-a dus. E history! Nu s-a intamplat nimic! Daca tu vrei sa scapi de initierea Reiki, fii sigura ca deja nu mai produce efecte asupra ta. Nu te mai crampona de ea!

  7. Radu Adrian spune:

    reiki in romania a adus numai controverse, maestrii, initiati, idoli si priintre toti si toate unii cred altii nu cred. lipsa credintei nu te apropie de Dumnezeu…chiar daca totul vine de la Dumnezeu. dupa parerea mea reiki in romania e o ispita..depinde ce intelege fiecare prin ispita…

  8. Eli spune:

    Dar noi – OAMENII – suntem ‘creati’ dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu’Creatorul…Ce rezulta de aici? Ca suntem CO-CREATORI !
    Suntem ‘ingerii’ care si-au asumat experienta umana; suntem fiinte spirituale care si-au asumat experienta umana…In ultimii ani in Romania au aparut multi, foarte multi, asa pretinsi maestrii Reiki sau mari invatati si iluminati si..etc etc etc care ‘pretind’ ca iti dau accesul la Lumina. CARE LUMINA?! Acest acces a fost primit deja de fiecare, toti FARA EXCEPTIE, avem ACCES LA LUMINA, fara nicio initiere prealabila!
    REIKI?! Cati dintre voi stiu cu adevarat ISTORIA REIKI? Cum a aparut REIKI ?! Si de ce TOATE INITIERILE, din clipa in care s-au facut prima data, au fost CU BANI? Hai sa fim un pic observatori in toata povestea asta si sa privim LA RECE, fara sentimentalisme si idolatrii catre nush care maestru sau maestrel.
    @ A fost dat exemplu in articol IISUS – fiu al lui Dumnezeu care ne-a facut pe toti fii ai lui Dumnezeu! Adevarat pana aici? Asemenea si ‘iluminatii’ din toate celelalte religii…cu totii au acest adevar comun! Deci fiind fiii lui Dumnezeu CLAR AVEM ACCES LA LUMINA SI LA TOT CE PRESUPUNE DIVINUL.
    IISUS, se relateaza si se tot documenteaza unii, a tinut post negru cele 40 de zile rugandu-se in pustie si se ruga sa treaca peste ‘ispitele’ ce urmau. In perioada celor 40 de zile este relatat ca Diavolul il ispiteste oferindu-i TOTUL! Dar acest TOTUL este UN TOT PAMANTESC, EFEMER!!! Dar IISUS il respinge si ii respinge ‘ofertele ademenitoare’, pentru TOTUL CERESC, ETERN!
    @ ‘Fondatorul’ sau ‘cel care a adus’ REIKI in lume, a tinut un post similar…dar DOAR 22 DE ZILE…afirmand ca atata a fost suficient si ca ‘a primit’ o serie de SIMBOLURI = SEMNE cu care poate ‘vindeca’ si ‘ajuta’ oamenii, adica un fel de ‘ajutoare/carje’ care sa ii ‘ajute’ pe oameni si care au parut la vremea respectiva si par inca, un fel de MINUNI. Pana aici adevarat? OK…continuam 🙂 Scoala REIKI a fos infiintata de Mikao Usui prin 1922 (!) prin crearea unui sistem si de atunci a fost ‘predat’ in toata lumea.
    @ Parintele ARSENIE BOCA – multi dintre voi il cunoasteti sau ati auzit despre el – In 1939 merge, este trimis, la muntele Athos si se roaga fierbinte lui Dumnezeu sa-i trimita o calauza spre a fi initiat in tainele rugaciunii, in tainele caii spirituale crestine. Cine credeti ca ii apare? Fecioara Maria in persoana! Care il poarta prin vazduh in mijlocul unui munte unde se afla un mare sfant rus pe nume Serafim de Sarov care plecase din aceasta lume in urma cu mai bine de 100 de ani… Urca apoi in munte timp de 40 de zile postind, rugandu-se si primind initierea spirituala de la acest mare sfant rus….DAR TOT 40 DE ZILE!!!
    Am pus special cele trei „@” pentru a evidentia o diferenta ! Mikao Usui se intoarce din munte dupa post cu simboluri care fac multe ‘minuni’ in zilele noastre, dar majoritatea nu rezista probei timpului (!) Si asta o pot confirma multi maestri din Romania. DE CE, DACA SUNT CU ADEVARAT SIMBOLURI DIVINE, NU SUNT SUFICIENTE, IN VINDECAREA OAMENILOR? DE CE VIZEAZA OBTINEREA DE DARURI/AVUTII fie ele materiale, fie asa-zis spirituale ca primesti entitati de lumina, ingeri si…etc etc ? Cand toate acestea le avem deja acces ca dar prin darul nasterii, iar noi ca natie prin sfantul botez intru Hristos, primim SIMBOLUL CRUCII! Si aici il citez pe unul din maestrii REIKI din RO: „PENTRU ULTAORTODOCSI: SIMBOLUL CRUCII TINE LOC DE TOATE SIMBOLURILE DIN REIKI!” HA?! Daaa…urmand sa reediteze cartea cu pricina de cateva ori de atunci si acest paragraf sa nu mai apara! OARE DE CE ?!
    Daca inca nu v-am pierdut de tot si sunteti curiosi sa cititi mai departe, spun si de ce l-am ales pe Arsenie Boca si pe Iisus ca si CONTRA-EXEMPLE pentru Mikao Usui si ‘ceata’ lui.
    Toate initierile REIKI au fost facute pe sume (uneori pe sume foarte mari de bani – dintre cei 18 initiati ai lui Usui cereau la vremea aceea si 10,000 $ per initiere – va puteti documenta daca nu stiati aceasta). Unul dintre ‘personajele’ din povestea REIKI este ARHANGHELUL METATRON – cei care stiti ceva Reiki sigur ati auzit de el si de flacara/energia/lumina violet a acestuia, daruita si adusa omenirii de…SAINT GERMAIN, acesta traind cu 200 de ani inainte de Mikao Usui.
    Ce legatura are Mikao Usui cu Saint Germain ? Maaare! Saint Germain, in ciuda a ceea ce se scrie si ce facea el cu lumina arhanghelului si simbolurile, facea parte dintr-un grup de fiinte ‘cu corp de oameni’ care (!) faceau si participau la ritualuri de SACRIFICARE UMANA, adica jertfa de sange. (!) – documentele pe care am avut sansa sa le vad si sa le studiez atesta cum ca acest grup facea parte dintr-un grup al Masoneriei (!) si iata cum intram si pe alt ‘taram’…jertfele umane sunt ‘daruite’ diavolului pentru indeplinirea unor diverse scopuri/dorinte. De la jertfele umane s-a trecut la…BANI! Nu ca banii ar fi ceva negativ! Ei nu sunt, dar pot fi ‘daruiti’ pe post de jertfa pentru indeplinirea unor scopuri. INCA MAI CREDETI CA SCOPUL ESTE INALTAREA SUFLETULUI? ELIBERAREA? LUMINA?
    Si ca sa termin cu ‘polologhia’ despre REIKI, il amintesc si pe DRUNVALO MELCHIZEDEK , de care iarasi multi dintre cei cu Reiki posibil sa fi auzit, mai ales ca pe la noi prin tarisoara noastra draga, avem cativa maestrii (si nu putini!) care sunt initiati de acesta sau prin intermediul acestuia!
    CINE MAI ESTE SI ASTA?! Ar zice unii…acesta nu este numele sau real, l-a ‘primit’ intr-un fel de meditatie, interesant este ca a preluat dictonul ‘MELCHISEDEK’, doar ca a schimbat S-ul cu un Z …adik invers 🙂 Sper sa nu o credeti intamplatoare si pe asta!!! La fel este si un alt simbol din REIKI – ANTAKARANA – care nu este de cat simbolul din svastika lui Hitler (asta daca printre voi mai sunt si unii care se intreaba cum un om, cu vocea lui, a putut ridica la razboi un popor intreg si se comportau cumva ca si manipulati – documentati-va ce poate face simbolul si deja aveti raspunsul! si poate mai adaugati si conexiunea dintre Hitler si oamenii lui Mikao Usui in vremea celui de-al doilea razboi mondial si de ce erau cautati oamenii-rase pure! Adik ARIENII – care nu sunt conform mitului doar cei blonzi cu ochii albastrii, ci RASELE PURE, gen: bruneti natural cu ochii negrii, blonzi cu ochii albastrii, etc * exista o multime de docs legate de oamenii lui Hitler si ritualurile demonice pe care le faceau + sacrificii de sange uman). Mai mult, acest Drunvalo care pretinde ca ofera lumii, prin intermediul sau, accesul la activarea MERKABEI, sau a ‘acelei mici parti aflate in inima fiecarui om, pentru a ‘activa’ acolo ceva si a avea conexiune directa cu Divinitatea….ca si cand nu am avea-o!!!
    Dar inainte de a crede aceasta, aflati si documentati-va despre domnul cu pricina, care in urma cu ceva ani a declarant ca el este luciferian si participa la ritualuri voodoo ca fiind mare preot.
    Chiar se poate avea atata INCREDERE ca el, Drunvalo, este asa cum se pretinde a fi si un spirit inalt care a venit aici’acum, cu misiunea de a ne reaminti sa intram in inima, cum sa intrii in spatiul sacru al inimii si de acolo, din micul spatiu al inimii sa formam ceea ce se numeste MERKABA (pentru cei care nu stiu ce mai este si asta, MER-KA-BA implica de fapt ceea ce se numeste TRANSFORMAREA CONSTIINTEI…)
    Si este punctul pe care ARSENIE BOCA pune cel mai mult accent cand vorbeste despre faptul aceasta, cum ca aceasta, CONSTIINTA, este ‘firul care ne uneste cu DUMNEZEU’. O curiozitate am si eu: DE CE SE VREA TRANSFORMAREA CONSTIINTEI? DE CE SE VREA SA SE UMBLE DE FAPT LA ‘FIRUL’ CARE NE UNESTE CU DUMNEZEU? Fiecare isi poate raspunde singur si poate trece prin filtrul propriei inimi raspunsul. Si nu are nevoie de nicio initiere ca sa simta in el insusi CALEA si ADEVARUL.
    Mai ales cand,pe toate acestea, cei doi amintiti, IISUS si ARSENIE BOCA, le-au aratat atata de simplu: LE AVEM DEJA!!! DUMNEZEU A DARUIT TUTUROR ACESTE DARURI! Cati pot recunoaste ca avand initieri reiki si primind simboluri si-au crescut smerenia si nu mandria? Cati s-au simtit cumva superiori celorlalti, ca au acces la CUNOASTERE? Asa cum Dumnezeu are ‘oamenii’ lui trimisi pe Pamant, asa fiti siguri ca si Diavolul sau cum vreti sa il numiti, si el are ‘ostenii’ lui.
    Iar IISUS, fiind intrebat de semnul venirii Sale a doua oara, despre care vorbeste si ARSENIE BOCA, si a ramas si in APOCALIPSA (a carei traducere nu inseamna SFARSIT asa cum a fost tradus si interpretat, ci REVELARE, adica ARATARE A ADEVARULUI, Apocalipsa fiind printre putinele ‘parti’ dintre toate cartile sfinte, din care nu s-a putut scoate nici macar un punct ): “ Atunci, de va va zice cineva: Iata, Mesia este aici sau dincolo, sa nu-l credeti. Caci se vor ridica hristosi mincinosi si VOR DA SEMNE MARI SI CHIAR MINUNI, ca sa amageasca de va fi cu putinta, si pe cei alesi. … Atunci se va arata pe cer semnul Fiului Omului si vor vedea pe Fiul Omului venind pe norii cerului…Nu oricine imi zice: Doamne, Doamne va intra in imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui celui din ceruri. Multi imi vor zice in vremea aceea: Doamne, au nu in numele Tau am proorocit si nu in numele Tau am scos demoni si nu in numele Tau multe minuni am facut? Si atunci voi marturisi lor: Niciodata nu v-am cunoscut pe voi. Departati-va de la Mine cei ce lucrati faradelegea! ‘’
    OARE MAI ESTE CEVA DE SPUS ?!
    ‘Nu dati cele sfinte cainilor, nici nu aruncati margaritarele voastre inaintea porcilor, ca nu cumva sa le calce in picioare si, intorcandu-se sa va sfasie pe voi! CERETI SI VI SE VA DA; CAUTATI SI VETI AFLA; BATETI SI VI SE VA DESCHIDE! Asa sta scris. AMIN!

    1. Cineva ce crede in Dumnezeu si atat !!! spune:

      Ca bine le zici si iti dau mare dreptate !!! Ma intreb cum unii pot sa simplifice atat de mult lucrurile ca sa ajunga la asemena tampenii !!! Ma’ oameni buni,cum puteti sa reduceti 66 de carti din Biblie (sper ca nu gresesc) pe care pun pariu ca nu le-ati citit, la un singur verset ca Dumnezeu ne-a facut asemenea Lui ,si…gata suntem si noi dumnezei !!! Eu zic ca nu a citit nimeni din cei ce se inspira din Biblie pentru reiki, pentru ca daca ar fi citit si-ar fi dat seama cat de departe sunt ei de divinitate cum spun ei,de Domnul cum zic eu !!! Aici e marea diferenta intre cei ce au curaj sa spere in Dumnezeu si cei ce au tupeul nerusinat de a se crede dumnezei !!! Aici este prapastia de care vorbea Mantuitorul ca desparte Raiul si iadul, cand spunea pilda cu Lazar (saracul) si bogatul ; si da,spunea ca intre Rai si iad e o prapastie de netrecut !!! Eu nu pot intelege o chestie: cum poti sa spui ca din ceva rau poti face bun si invers??? Cum poti sa crezi ca Dumnezeu poate fi si bun si rau???Toata Biblia e plina de exemple ca Dumnezeu e bun,dar e si drept; ajuta ,mantuieste,dar si pedepseste si nu numai in viata asta materiala pe pamant!!! Insa pot spune ce ceea ce credeti voi din reiki ca este gresit si inspirat din zeitatea pagano-indiana care spune ca Brahmaputra( cu diverse alte denumiri printre care si Vishnu) este in acelasi timp si bunatate,si rautate si moarte si dragoste si…ce mai…toate alea!!! Si ma intorc la ceea ce am spus : ce treaba are Dumnezeu care e de partea binelui perfect si a corectitudinii absolute cu zeitatea pagana in care se amesteca haotic,asa,ca in parlamentul romaniei tot felul de jivine si de idei si bune si rele,parca la deruta si menite sa gaseasca scuza la orice comportament absurd…pe motiv ca in divinitate se gaseste si rau si bine !!! Pai pe considerentul acesta Hitler a fost un sfant !!! Ca si el credea cu tarie ca Dumnezeu vrea sa ramana pe pamant o rasa pura ,arienii(adica nemtii) si care in numele acestei credinte a masacrat milioane de evrei si nu numai !!! Spune daca ai curaj, ca Hitler a facut bine desi credea cu tarie ca era perfect ce facea el,deci din rau a facut bine !!! Sau spune daca ai tupeu ca inchizitia a facut bine,desi scopul declarat a fost altul decat cel real (si aici e o alta poveste cu masoni iezuiti despre care se spune ca sunt initiatorii masoneriei si a ramurii sataniste illuminati) !!! Si apropos de masoni: chiar crezi ca scopul scuza mijloacele??? Ca asta afirmi sub alta forma, adica accepti ca un satanist(multi dintre ei se inchina la Baphomet si au initieri sadice in masonerie) poate fi in acelasi timp un spirit curat numai bun de urmat!!! Cam cum se poate intampla asa ceva???

    2. viorelmihai spune:

      @Eli si @ Cineva care… : multumesc pentru comentariu. As vrea sa va raspund, dar nu stiu de unde sa incep, ati scris prea multe idei intr-un singur comentariu…

  9. Cineva ce crede in Dumnezeu si atat !!! spune:

    Am vrut sa adaug ceva,pentru ca in valtoarea comentariului poate am fost neclara:Dumnezeu nu pedepseste pentru ca este rau, El pedepseste pentru ca este corect si nu accepta compromisuri , nu accepta pacatul pe care reiki se pare ca il acopera cu scuza ca asa e si dumnezeul lor… Si imi apare foarte clar ca reiki este un mijloc de a ne indeparta de la un adevar complex , absolut si de neschimbat de secole: Dumnezeu e Unul(sau Treimea) si in nici un caz nu suntem noi ca El; Dumnezeu este perfectiune,deci nu poate exista masura indoita:ori esti cu El ,ori esti de partea cealalta…cale de mijloc nu exista; Dumnezeu nu accepta pacatul sau greselile umane pe care si noi le apreciem ca fiind greseli inspirandu-ne dupa cele 10 porunci biblice; Dumnezeu nu vrea sa ne inchinam altcuiva,deci nici altor zeitati pagane adica orice de inspiratie budhista, indiana,egipteana,romana sau greaca,si nici sa ne veneram pe noi insine (cultul eu-lui din era new age).
    Si ca o concluzie :religiile se pot uni,dar Dumnezeu nu va fi acolo !!! Dumnezeu ne-a dat niste reguli pe care nu le cunoastem pentru ca preferam sa citim carti de influenta pur umana (indiferent de ce pretentii au ei!!! ) dacat Biblia care e mai veche decat toate porcariile iesite ca ciupercile dupa ploaie cum gasim azi!!!

    1. viorelmihai spune:

      Asa pare sa fie ideea de baza de prea mult timp in crestinism: Dumnezeu e un mos cu barba alba, caruia ii place cafeaua si uraste capuccino, ii place teatrul si uraste cinematograful. Te rog sa ma ierti, dar, eu personal nu cred intr-un Dumnezeu atat de personal creat de proiectiile noastre. Dumnezeul in care cred eu nu pedepseste. Dumnezeul in care cred eu este iubire. Ceea ce tu numesti pedeapsa, eu numesc efect. Eu vad lucrurile in acest Univers creat functionand perfect prin legea cauza-efect, dar, ma tem ca intru in detalii… O sa incerc sa iti mai scriu cateva idei in zilele urmatoare..

  10. Coinac spune:

    Ce taxe se cer pentru reiki?

  11. aida spune:

    Vreau sa incerc sa devin Iinitiat reiki dar sa invat procedura acasa,cine poate sa ma invete? Multumesc

    1. viorelmihai spune:

      Pana acum, nu am auzit de initieri in Reiki la domiciliu, dar nu este exclus ca cineva sa ofere si aceste servicii. Daca te referi la studiu pe cont propriu, gasesti informatii despre simboluri, pozitii de tratament ale mainilor pe multe sitteuri. Nu stiu daca se poate fara initierea unui maestru. Mult succes!

  12. mario stanculescu spune:

    Am primit initiere Reiki, nivel 1 si 2, aici in Canada acum doua sapt. Cred cu toata inima in Isus Hristos dar daca pot ajuta pe cineva nu cred ca este un pacat sau ceva gresit. Subiectul se poate dezbate ore intregi, dar celor care automat pun jos invataturile estice le-as pune cateva intrebari:
    Crestinismul exista de 2014 ani. Ce a fost inainte?
    Multe dintre tehnicile de vindecare holistice din est sunt vechi de mii de ani. De ce auzim de ele numai acum?
    Pe placutele sumeriene vechi de acum 3600 de ani apar informatii despre OZN-uri si alieni veniti sa modifice genetic locuitorii planetei de atunci. Cum se explica asta?
    Cum se explica constructia piramidelor de la Ghiza, acum cateva mii de ani, atat de perfecte din multe puncte de vederee, si atat de precis asezat fiecare bloc de piatra greu de cateva tone, in asa fel incat multi arhitecti din ziua de azi se crucesc si spun ca le-ar fi foarte greu si asta cu tehnologia de azi.
    Ce s-a intamplat cu Atlantis si cine erau ei?
    Cine sunt alienii care ne viziteaza de mii de ani si care traiesc printre noi, asa cum au inceput sa recunoasca in sfarsit importanti oameni politici. https://www.youtube.com/watch?v=JDuqZbjxB_E&feature=youtu.be
    De ce suntem mintiti in continuu, controlati prin frica si teama, la nivel mondial, politic, financiar si religios.
    De ce tehnologii care ne-ar face viata mai usoara ne sunt ascunse iar cei care incearca sa vina in fata sunt reprimati, incepand cu Tesla?
    De ce se vehiculeaza frica de Dumnezeu si nu Iubirea de Dumnezeu, de creatie si de tot ce ne inconjoara?
    De ce atunci cand ceva iese din tiparele unei anumite religii este automat diavolesc?
    Cum se face ca dupa foarte multi ani, Rezonanta Schumann (frecventa de rezonanta a planetei noastre) a inceput inexplicabil sa creasca?
    PS: Am dat de curand peste o carte foarte interesanta care a stat si la baza unui film – „Conversatii cu Dumnezeu”. Ar trebui cel putin sa va puna un pic pe ganduri.
    Multa sanatate si pace in suflet !!!

  13. Vendetta spune:

    REIKI este decat insealare draceasca. Eu stiu cazuri si am citit si foarte mult pe tema asta… Sfantul Nectarie, Sfantul Patenie Din Lampsakos, SFANTUL EFREM CEL NOU a vindecat epilepsia,cancerul chiar si in ultima faza, diabetul, boli pshice, boli de inima, boli si afectiuni in care medicina este neputincioasa.
    Nu am auzit ca REIKI, YOGA, BIOENERGIE si altele… sa vindece ceva cu adevarat. Nu va mai cacati atata pe voi… !!!!

    Am citit pe internet de cineva care a inceput reiki si a avut stari de sinucidere. A scapat . cititind Paraclisul Maicii DOmnului…

  14. iulian spune:

    imi poate spune cineva cum imi pot ”scoate” sotia de la aceste cursuri deoarece merge la acestea de aprox 1 an si viata ei s a schimbat radical,adica spune ca s a ” trezit”, ca eu si toata lumea ”dormim” inca.La inceput m am bucurat pentru ea ca avea moralul mai bun dar in timp si a abandonat toate preocuparile zilnice,am ajuns la divort pentru ca ea a atins ”starea suprema de bine”.Ca si exemplu o alta colega de cursuri si a inaintat demisia de la un job foarte bine platit cu 2 copii acasa motivand e asta e calea ce trebuie urmata.cred si eu in Dumnezeu,merg la biserica dar chiar nu stiu daca e crestineste si normal sa se intample asa,adica biserica este de acord cu ”intanliri cu cei trecuti dincolo”,”seminar despre ce am fost intr-o viata anterioara” timp de 4 nopti la rand de la 8 seara pana la 8 dim cu un shaman care incaseaza 200 euro pe noapte de persoana?daca are cineva vreun cum as putea sa mi fac sotia sa renunte as fi recunoscator!

  15. cristina spune:

    Draga scriitorule.Reiki nu e de la diavol.Eu am facut reiki la cel mai bun preot din Brasov..Mai e si profesol la liceul de teologie Bv.Nici religia nu i asa cum o cunoastem noi.Daca am cunoaste Adevarata religie/adevar.Ar fi superba viata .pe intreaga planeta.Habar nu ai ce viata de vis ar FIii

    1. Vendetta spune:

      Nu exista oare preoti rataciti ? Inselati sau Inselatori ?? Nici ei nu stiu. Orice amagire e dulce. Reiki mi se pare o amagire draceasca. De ce este nevoie de simboluri
      –-
      De ce se cere bani pe „vindecari” ? Dumnezeu nu cere bani nimanui.
      A practicat vreun Sfant reiki ? Nu
      Emana vreun maestru Reiki miros de mir ? Nu. Doar a transpiratie si a escrocherie.
      S-a vindecat careva de vreo boala incurabila prin reiki ? Nu.
      E dovedit si scris ca Arsenie Boca, Ilarion Argatu, Sf Nectarie si Multi alti Sfinti au vindecat oameni de boli incurabile, i-a ridicat din scaun cu rotile sau poate i-a intors din moarte.
      Ce a vindecat Reiki ? …
      Pe youtube sunt atatea documentare si marturii cu oameni care spun ca s-au simtit atat de bine si ca le-a trecut boala / depresia / anxietatea etc. practicand reiki iar apoi au aparut alte boli mai grave…

      Mai citeste madam Cristina…mai documenteaza-te.

  16. ioana spune:

    interesante discutii … intru si eu pentru ca am initieri reiki facute cu un maestru destul de cunoscut , am o anumita experienta si diverse intamplari care m-au facut sa-mi pun intrebari ,sa caut , sa citesc , sa gandesc , sa-mi formez niste opinii … mereu am fost interesata de spiritualitate, Dumnezeu … am inceput sa citesc mult Osho acum vreo 12 ani , imi placea tare mult si imi facea bine, oarecum pot spune ca mi-a largit orizonturile… incepeam sa inteleg mult mai bine natura umana si conditionarile in care se complace … desi eram „indragostita” de el imi era dat sa aflu din mai multe surse ca nu e chiar ok Osho , ca ar fi intruparea demonului Ravan ( cel care creeaza amagire, vicii, cai aurite departate de D-zeu cel Viu ) , si ca cei care ii primesc usor invataturile sunt cei care vor imbratisa primii pe antichrist … lucrul acesta nu m-a lasat rece , desi il adoram pe Osho pentru profunzimea de care dadea dovada in discursuri , astfel ca prin 2009 , deci in urma cu vreo 6 ani , am inceput sa citesc Cararea Imparatiei scrisa de Arsenie Boca … sincer am plans , moment in care am simtit miros de mir si o adiere calda venita de nicaieri … in inima mea il abandonasem pe Osho si-l imbratisam cu totul pe Hristos … seara l-am visat pe Osho foarte nervos, ieseau aburi din el si striga Lucifeeerr ! , am cazut jos , iar cand m-am trezit ma durea piciorul stang , nu puteam calca bine pe el … am continuat cu Arsenie Boca , am mers la Prislop , m-am rugat … nu l-am mai visat pe Osho … adormeam cu rugaciunea inimii si ma odihneam grozav … apoi , in urma cu vreo 3 ani , am dat de o carte reiki cu chipul lui Iisus pe ea, am rasfoit-o si mi s-a parut foarte interesanta pentru ca autorul , mare maestru reiki , avea experienta in manastire si il punea pe Hristos pe primul loc … am inceput sa fac initieri reiki cu el … inainte de prima initiere reiki nu puteam conduce masina nici 2 metri , acum sunt o soferita foarte ok , imi era foarte greu sa-mi iert sotul pt anumite lucruri, acum sunt ca sterse cu buretele si avem o relatie minunata, si multe altele … reiki are beneficiile lui , dar problema majora care o are este ca atrage si mult intuneric , deci e polarizat … de aceea cei cu reiki au atacuri , legari , din cand in cand „le bubuie” viata … universul in care traim este pomul cunoasterii binelui si raului iar reiki e o doctrina a acestui pom , te ajuta pe alocuri , dar nu te duce la Pomul Vietii , indiferent de grade , initieri , vibratie … credinta in D-zeu , si nu credinta in credinta , tainele ortodoxe, smerenia sincera , intelegerea Sfintilor Parinti , a Filocaliei , a cartilor si picturilor extraordinare lasate de Arsenie Boca, este calea care ne da cheia sigura si autorizata a Pomului Vietii … Iisus a fost una cu Tatal in inima, vointa, constiinta treaza , nu modificata sau alterata , cum se cere in multe metode new age … cred ca pomul cunoasterii binelui si raului este o lume , chiar cea vazuta , materiala , care pe undeva e si pom de incercare a omului , a carui guvernator e insusi Lucifer , purtatorul de lumina , fata de care , noi suntem precum un fir de praf , atat e de mare … universul lui e mare , complex si nu trebuie subestimat … sarpele kundalini , evolutia , reincarnarea , moartea , cercul vicios , toate apartin universului lui polarizat extrem de sofisticat … mereu m-am intrebat de ce marii sfinti nu recunosteau reincarnarea , desi exista clar dovezi ce o sustin …ei bine, pentru ca face parte din Lucifer … in momentul in care un suflet se daruieste total lui Hristos , caruia ii se inchina in duh si adevar , din toata inima si cu tot cugetul , devine o creatie noua in Hristos , rascumparat, spalat , Viu , Vesnic , caci a intrat in Pomul Vietii , unde e Inviat si nu reincarnat … Iisus a vorbit de Inviere , nu de reincarnare , pentru ca cele doua fac parte din lumi total diferite … in reiki , se spune ca sk-ul , sarpele kundalini care e de fapt sinele nostru , se reincarneaza si merge la judecata … sfintii parinti spun ca sufletul celui drept (nascut a doua oara in Hristos) merge ca fulgerul la Cer , nu-l tine nici o vama, nici o judecata… Hristos a spus „leapada-te de SINE ” , azi se spune realizeaza-ti sinele … e drept ca inainte sa lepezi ceva , trebuie sa stii ce lepezi , numai sa nu te pierzi pe drum de prea multa „lumina” … experienta mi-a demonstrat ca daca umblii in cuvantului Domnului nimic contrar nu te poate atinge … in Scriptura si in scrierile marilor sfinti il intalnesti pe D-zeu fata in fata, este hrana sufletului , este vindecare , este cea mai sigura ghidare in hatisul erorii, pacatului…

Lasă un răspuns

