Este Dumnezeu sadic?

Da, chiar asa: este Dumnezeu sadic? Ii face placere oare sa lase sufletele sa arda in Iad? Oare cum vine treaba asta cu chinurile vesnice ale iadului? Ma gandesc la un om care moare pe la 50 de ani, care a dus o viata „omeneasca”, nu a tocit usa de la biserica ci mai degraba pe cea a carciumii. Moare pe neasteptate si fireste, merge in Iad. Aici, este pus imediat la cazanele cu smoala, insa intrebarea care ma framanta pe mine este de ce nu are loc arderea instant, de ce trebuie sa ilarda vesnic? Inteleg ca a fost un pacatos, ca merita sa mearga in iad dar de ce trebuie Dumnezeu cel iubitor sa il chinuie vesnic? OK, nu e Dumnezeu, acolo e pe mana celuilalt, dar Dumnezeu,”facatorul Cerului si al Pamantului, al tutror celor vazute si nevazute” deci si creator al Iadului oare nu are putere sa opreasca suferinta unui suflet?

Deci, este Dumnezeu sadic? Se bucura sa priveasca vesnicia suferintei unui suflet amarat? De ce sa nu il arda in cateva clipe? Pana si omul este milos, omoara animalele la abator in cateva secunde, de ce Dumnezeu ar permite suferinta vesnica?

29 de gânduri despre „Este Dumnezeu sadic?

  1. Imi imaginez un preacuvios: „aceste intrebari vin de la necuratul, noi trebuie sa credem cuvintele Domnului din Evanghelie; Domnul ii iubeste pe cei smeriti dar este neiertator fata de cei rataciti,..etc.”

    1. pai, nu preacuiviosul vorbeste de chinurile vesnice ale iadului??? Nu el isi infricoseaza mirenii sa vina in fiecare duminica la biserica sa scape de chinurile cele vesnice? Sigur, e foarte convenabil sa spui ca vine de la diavol, asa ai scapat, nu mai trebuie sa raspunzi la intrebari dificile. Am mai scris si o repet: de la diavol nu vine nimic, totul vine de la Dumnezeu. Exista un singur creator, un singur Dumnezeu, preotii ar trebui sa inceteze sa mai puna pe diavol pe acelasi loc cu Dumnezeu!

  2. Dumnezeu este un sadic, laco , inuman, barbar , doar un bolnav mintal poate sa arunce in foc un suflet doar pt. ca nu sa inchinat Lu’ Fisu’.
    Dumnezeu este criminalul cel fara de pedeapsa , El este un tiran chinuitor de suflete.
    Moarte Dumnezeului chinuitor al csclavilor celor ce nu se inchina Lui.
    Moarte chinuitorului de suflete
    Moarte Dumnezeului cel ce da cumpene , boli si accidente
    Moarte celui ce chinuie vesnic
    Moarte atottiitorului imparat creator de sclavi doar ca sa il slaveasca pe El
    Moarte creatorului malefic
    Moarte tie Dumnezeule creator malefic, inuman sadic si barbar.
    Daca am bani sa-i fac vreo 2 biserici si 1 catedrala imediat ma iubeste Dumnezeu , acest lacom care iubeste la interes , Moarte tie chinuitor malefic moarte tie.

    1. Draga Lolo,
      Daca nu as fi fost cenzurat si eu pe alte bloguri, ti-as fi sters comentariul fara sa ezit, insa am decis sa il las, desi este unul foarte dur. Dumnezeul caruia te impotrivesti tu este un Dumnezeu fals, creat de oameni pentru a controla oameni. Dumnezeul Adevarat, Creatorul a tot ceea ce exista, este Iubire in forma cea mai pura, imi pare rau ca nu l-ai cunoscut sau nu l-ai simtit pana acum in sufletul tau.

      Dumnezeul Adevarat nu este sadic, nici lacom, nici inuman si nu arunca nici un suflet in foc.Dumnezeu este bun si drept, nici pe departe criminal sau tiran chinuitor de suflete. Alunec in capcana de a-ti raspunde la fiecare injurie adusa Divinitatii. Faptul ca inca mai respiri acum este o dovada a imensei iubiri pe care ti-o poarta Dumnezeu Tatal.

      Nu stiu prin ce suferinte ai trecut, nu stiu cine ti-a vorbit de Dumnezeu, nu stiu ce ai inteles despre Dumnezeu din experientele tale de viata, dar stiu ca Dumnezeu te iubeste dincolo de cuvinte, chiar daca tu te inchini sau nu Fiului Lui sau daca ii ridici sau nu o catedrala sau 2 biserici. Dumnezeu te iubeste neconditionat! Arsenie Boca are un citat minunat: Dragostea celui mai mare sfant pentru Dumnezeu este infinit mai mica decat dragostea lui Dumnezeu pentru cel mai mare pacatos.

      Injuriile pe care le aduci acum Divinitatii arata doar ca nu cunosti legile creatiei, legile universului. Daca le-ai cunoaste, ai intelege ca Dumnezeu Tatal isi iubeste toti copiii, El nu este un Dumnezeu al hazardului, al intamplarii care imparte cumpene, boli si accidente sau ii chinuie vesnic pe cei care nu il slavesc.

      Dumnezeu este Iubire!

    2. Ceea ce descrii mai sus nu este Dumnezeu, este o imagine creata de mintea omului in scopul de a te transforma pe tine intr-un bun cotizant.
      Dumnezeu nu are nevoie de bani, de biserici, de „catedrala mantuirii neamului”. El iti cere un singur lucru: sa fii bun. Cu tine, cu oamenii din jur, cu animalele, cu plantele, cu obiectele.
      Nu pot sa spun mai mult pentru ca nu stiu motivul care te-a determinat sa scrii cele de mai sus.

      Incearca sa parcurgi mai multe postari de pe acest blog. Ai sa gasesti lucruri simple, rationale, cu bun simt care te pot ajuta, daca e momentul sa se intample asta.

      Toate cele bune,
      Monica L.

    3. @LOLO Poți să fii ateu, dacă atât te duce mintea ta de redus mintal, dar nu e nevoie să arăți că ești și psisopat. Când ai să crăpi ai să-ți dai seama cât ești de prost, dobitocule.

  3. Oameni suparati pe Dumnezeu sau pe ei!?
    Draga Lolo, Dumnezeul asta pe care-L condamni Tu, esti chiar Tu. Stii tu, cineva scria printr-o carte ca intr-o zi Dumnezeu plictisit s-a trezit cu o minunata idee, idee nascuta din iubirea pentru viata, sa creeze viata si asa a creeat omul si dupa ce l-a creeat a spus “Eu, Dumnezeu sunt aproape la fel de perfect si de minunat ca si omul”. Minunat a mai zis, nu? Asa cum zice si Viorel, El te iubeste acum, faptul ca inca respiri desi gandesti asa, e o dovada ca inca e cu tine. Nu Dumnezeu trimite sufletele in iad in cazane cu smoala si la chinuri, nu El ne pedepseste si ne da canoane, noi singuri o facem prin gandurile si actiunile noastre. Stii proverbul “Cum iti asterni asa dormi”? E cel mai simplu exemplu ca sa intelegi ce facem cu viata noastra. Pentru ca ne iubeste ne-a dat liberul arbitru si acu’ suntem mari si tari si facem de toate si apoi ne suparam ca suntem pedepsiti…Cumpene, boli, accidente, chinuri, sunt ceea ce noi cladim pentru noi, iar faptul ca le si supravietuim este dovada ca El e cu noi. Nu este atat de important sa te inchini, cat sa crezi, daca ai INCREDERE IN TINE, vei avea si in Dumnezeu. Raspunsurile la toate suferintele tale sunt in tine. Iubeste-te pe tine ca sa poti iubi si pe altcineva si pe Dumnezeu! Daca nu te poti iubi asa cum esti, atunci schimba-te, schimbarea este in tine, oricat de dur ar parea, este cea mai simpla si naturala actiune din lumea asta si din Univers! Dumnezeu chiar te iubeste!

  4. Dumnezeu a dovedit ca este imperfect si limitat de cind a creeat aceasta mizerie, care este viata, pentru ca i-a parut rau ca a creat omul…oare bause ceva?. Oricum daca El exista, se hraneste cu suferinta si durere, apropo si de bietele animale care se jertfesc pentru javre ca noi sa ne hraneasca. Se mai scrie prin Biblii si in cartile de slujire bisericeasca ca, Domnul este intruchiparea milostivirii,a milei etc…ce ironie! va este frica sa-i dati adevarata valoare; de Idol sadic si abominabil?. Daca a creeat Iadul, Eu ii doresc sa se inpiedice si sa cada in el cind o fi beat, si sa se prajeasca acolo o vesnicie.

      1. Ești prea cumsecade cu fidel tuchel, care e pervers și degenerat, după cum poți vedea din anunțul lui: [link scos de autor]

      2. Nu sunt cumsecade cu fidel tuchel. Poate ca acum FT trece printr-o perioada in care noua ne poate parea „pervers si degenerat”. Este dreptul lui sa experimenteze ceea ce alege sa experimenteze. Cand va hotari el, va experimenta si altceva. Am incercat sa vad altceva la el, nu doar faza in care este acum. Cand tu spui ca este pervers si degenerat, parca il condamni la neschimbare. Eu cred ca oamenii se pot schimba, ca nimic nu ramane la fel. De aceea, am fost „cumsecade” cu el.

    1. Chiar azi m-a izbit ceva de genul asta…Un om care se considera antisocial care crede ca toata lumea e impotriva lui si a tuturor, un om cu un suflet minunat as zice eu, dar el nu se vede minunat, se vede si se percepe doar negru si acru si considera ca asa sunt si cei din jurul lui si ca asa l-a facut Dumnezeu, care de fapt zice el ca nu exista, dar daca exista e clar ca e vreun parsiv care ne-a aruncat pe noi toti in lumea asta ca sa ne chinuim(probabil ca acolo in negura se mai aprinde din cand in cand cate-un beculet si se intreaba oare ce-o mai fi si asta si daca nu are raspuns, atunci ii da o denumire convenabila egoului). Zice uneori „simt eu ca Dumnezeu imi croieste viata aiurea”, ca asa face cu toata lumea, ca sta si se distreaza cumva si scrie pe-o hartie pedepse si canoane pentru noi oamenii ca s-a saturat de noi…
      De ce intalnim noi cei care credem in El si in tot ce vine minunat si luminat de la El, cu voi ceilalti care nu credeti, sau Il considerati demn de aruncat in flacarile iadului? Si de ce apareti voi necontenit in calea unor oameni care nu sunt ca voi? Cum de esti pe acest blog? Ce te-a adus aici? Bantui pe multe blog-uri, site-uri si scrii comentarii, Iti vine oare sa vomiti cand citesti si nu te poti abtine sa-ti versi dezgustul? Daca iti e mai bine facand asta, eu nu cred ca superi pe cineva, dar daca iti poti raspunde la niste intrebari simple, poate vei reusi sa te superi tu pe tine, iar Dumnezeul tau va fi mandru de tine. Nu-ti da El palmele de care ai nevoie, doar tu ti le vei da si asta doar la momentul potrivit cand vei fi pregatit. Daca Dumnezeu o fi beat asa cum zici, cred ca e beat de iubirea pentru toti si nefericitii si fericitii si criminalii si izbavitii…
      Iar viata devine o mizerie doar daca iti creezi mizerie in jurul tau, daca o atragi, ea nu apare asa din senin ca un cadou neplacut. Iar bietele animale nu se jertfesc singure, parca tot omu’ le macelareste sa se hraneasca…
      Dumnezeu de care vorbesti tu e pe aci mereu si e si cu tine cu siguranta!

    2. Iti multumesc ca ai folosit un limbaj mai rezervat pe blogul meu, am gasit pe alte forumuri unele comentarii, semnate sub acelasi nume, mult mai dure. Doua chestii doar:

      1. Daca nu iti place Dumnezeul care iti este descris de altii, de ce nu iti faci curaj sa il descoperi tu insuti pe adevaratul Dumnezeu?

      2. Parintele Arsenie Boca spunea ca dragostea celui mai mare sfant pentru Dumnezeu este infinit mai mica decat dragostea lui Dumnezeu pentru cel mai mare pacatos.

  5. Pai,va rataciti nestiind scripturile si nici DEX-ul!Iata ce inseamna sadic

    SÁDIC, -Ă, sadici, -ce, adj. (Despre oameni; adesea substantivat) Care chinuiește sau torturează pe cineva din plăcerea bolnăvicioasă de a-l vedea suferind; (despre acțiunile, caracterul etc. oamenilor) plin de sadism; crud. – Din fr. sadique.
    Sursa: DEX ’98 (1998)

    Ori pedeapsa pe care o primeste un pacatos este aleasa de acela pt ca asa i-a placut lui.Dumnezeu i-a oferit acelui pacatos ce ales acel pacatos!Deci Dumnezeu este drept!Dumnezeu a pus la suferinta pe chiar Fiul Lui pt ca il iubeste pe pacatos si vrea ca acesta sa nu aleaga pedeapsa.Din 2 talhari pe cruce unul a ales pedeapsa si a insultat iar altul a implorat iertarea si nu a ales pedeapsa!Alt aspect este ca nu Dumnezeu tortureaza, ci acei carora a slujit pacatosul.Dmnezeu il trimite pepacatos la cel cauia aslujit,adica la stapanul pe care si l-a ales

    Si atunci daca nu Dumnezeu torturaza cum poate fi sadic?Asa ca e vorba de un teribilism gratuit al unuia ce nu cunoaste nici macar nu s-a obosit sa afle ce inseamna sadic

    1. Multumesc pentru definitia DEX a sadismului, nu o stiam chiar in aceasta forma, dar se pliaza exact pe intrebarea din titlul acestui articol. Raspunsurile pe care le-ai dat sunt raspunsurile clasice ale [pseudo-] crestinilor contemporani. Nimic nou. M-ar interesa ce crezi tu cu adevarat, ce simti tu, nu ceea ce cred altii si ai ales sa crezi si tu pentru ca era mai confortabil decat sa faci efortul sa gandesti cu capul tau. Deci, tu crezi ca Dumnezeu se spala pe maini si il da pe pacatos pe mana dracilor sa il chinuie o eternitate si asta nu e sadism? Ca o face el cu mana lui sau ca pune un altul e acelasi lucru, este sistemul pe care l-a creat El. Chiar crezi intr-un astfel de Dumnezeu?

      1. eu am fost ateu!Am devenit crestin dupa ce am invatat matematica!Deci toate acuzatiile aberante si teribilste de aici le stiu ,mai ales ca apartin unor secte sataniste!Problemaeste ca nu eu nu gandesc cu capul meu ci ca autorul este in imposibilitate de a gandi logic.Dumnezeu l-a creat pe om din vointa sa!Pt asta l-a asezat in EDEN!Ce nu sun atenti multi teologi din ultimile secole este motivul pt care Adam gustat din fruct!A fost o manifestare de luciferism!Ori luciferismul este o negare a UNICULUI CREATOR!Din acel moment Adam,Eva si urmasii lor si-au asumat suferinta negand pe Unicul Creator,care era suportul nesuferintei !Ce a urmat cu Intruparea Mantuitorului a fost oferta pe care a facut-o Dumnezeu oamenilor de a iesi din suferinta !Deci pacatosul decide daca vrea sa iasa din suferinta !Nevrand sa iasa Dumnezeu trebuie sa il pedepseasca pt ca Dumnezeu fiind si drept respecta alegerea.Problema este capacatosul refuza sa scape de draci!

      2. Prietene, dialogul cu tine nu prea isi gaseste rostul momentan. Tu vorbesti doar din scripturi pe care le interpretezi rigid si ratezi partea metaforica. Domnul sa fie cu tine, intotdeauna!

  6. Regret!Dar Dumnezeu nu este metafora!Iar intr-un text dat metafora se defineste in context!Dar este nomala reactia d-tale!Eu am fost mereu fidel textului biblic si nu preotilor,,pedicatorilor sau altor comentatori partizani!Pacea lui Dumnezeu sa fie peste casa d-tale!

  7. Si mie imi este frica. Si eu am ganduri. Si eu am neliniste. Si m-am hotarat sa nu fac copii tocmai pentru ca exista posibilitatea ca acestia sa ajunga in Iad si nu doresc asta pentru copii mei. Oricum, nu e corect sa pacatuiesti (prin a nu crede in D-zeu) si sa mori la 22 de ani, practic traiesti 22 de ani iar daca nu te mantuiesti ce faci? Te duci in Iad si te chinui 800 de mii de trilioane si trilioane de miliarde si miliarde de secole si de milenii in chinuri groaznice??? Sadic, foarte sadic.

  8. Daca ati sti voi cata neliniste am indurat si indur eu datorita faptului ca cred in Dumnezeu. Noaptea a-dorm foarte greu, dorm doar cateva ore pe noapte (maxim 3) imi este foarte greu, dar nu am ce face, ce vina am eu ca IMI PASA.

  9. Inca ceva mai am de mentionat, si sa stiti ca nu glumesc. Cunosc multi crestini care au depresie din cauza existentei Lui D-zeu, imi spuneau ca si-ar da si viata doar ca D-zeu sa nu existe, se simt nelinistiti ca in orice ora D-zeu ii poate lua de langa parintii care ii iubesc neconditionat, care ii iubesc indiferent daca acestia nu sunt chiar niste bune odrasle, traiesc cu teama in suflet ca in orice zii D-zeu ii poate lua de langa familiile lor sa ii arunce in foc sa arda vesnic, acest gand nu le da pace si recunosc ca am si eu teama asta. Practic imi sta mintea in loc cand pronunt ”sa te arda focu vesnic” Doamne, nici cel mai mare Diavol dintre toti Diavolii nu merita asa ceva, oricat ar fi el de Diavol pana si pe el il doare, nu ai cum sa il chinui in halul acesta. In fine. Cunosc o vorba mare si anume: De Dracu scapi ca alergi la Dzeu, dar de Dzeu nu te mai scapa nici Dracu. In fine :-))))

  10. sunt de acord cu tine draga @tuchel fidel
    Dumnezeu este cel mai mare sadic, lacom si invidios, care se hraneste din sclavia oamenilor. Visul meu e ca Dumnezeu sa nu existe, sa nu fie decat o poveste, sa nu fie o cruda realitate iar noi sa nu fim decat niste sclavi condamnati sa aleaga o scarba de Imparatie vesnica. Daca D-zeu exista termenul de libertate este mort din toate punctele de vedere si eu nu doresc aasta.

  11. De Dracu scapi ca alergi la Dumnezeu, dar de Dumnezeu nu te mai scapa nici Dracu
    Acesta este primul proverb, iar al 2-lea este
    De Dumnezeu nu scapi nici prin moarte 🙂

  12. Stiu ca multi vor rade de mine dar am o mare deznadejde si depresie, iar motivul este: … Cel de care nu voi scapa nici prin moarte. Daca stiam ca exista un Dumnezeu caruia tre’ sa ma inchin ca sa stau o vesnicie lanca curu’ lui intr-o scarba de imparatie alegeam sa nu ma nasc pe cacatu’ asta de pamant. Viata este o sclavie de 2 bani

  13. Marimu-Te pe Tine, chinuitorule de trupuri si suflete si cinstim instrumentul de tortura, prin care Te-ai facut Celebru si ne-ai condamnat sa ne inchinam Tie ca sa nu fim torturati o vesnicie. Laudat Sunt Eu si inchinati-va asternutului picioarelor Mele ca sa nu va terorizez pe vecie caci de Mine nu va scapa nimeni hahahahahahaha, Nici prin moartea nu veti scapa de Mine muahahahahahaha

  14. Am vazut un comment pe un alt site si ma regasesc si eu in el, de aceea am revenit sa-l transcriu. decat din Dumnezeu mai bine din maimuta, prefer sa ne tragem din maimuta decat din Dumnezeu, din maimuta din cacat din orice, numai din Dzeu NU

    1. Ce ar trebui sa iti spun eu? Sa te contrazic? Esti liber sa crezi ce doresti. Esti sprijinit si iubit in orice ai crede, in orice doresti sa experimentezi in aceasta viata. Mult succes!

Lasă un răspuns

