Ganduri la sfarsit de vara

De mult nu am mai avut o vara atat de frumoasa, atat de fericita, plina de bucurii. Partea cea mai frumoasa a acestei veri este ca nu ma asteptam sa fie atat de frumoasa:) O alta latura frumoasa este ca Dumnezeu ne-a daruit una dintre cele mai rodnice veri din cate imi amintesc eu. Nu stiu cum e la voi, dar la mine in partile Argesului, s-au copt si legume si fructe ca niciodata, incepand cu rosii, cartofi, castraveti si terminand cu pepeni si struguri. Anul asta am avut cele mai mici preturi la pepeni, la rosii, la cartofi si ma bucur sa vad si bucuria taranilor care au marfa de vandut, bucurosi de recolta bogata.

Apropo, am importat de la americani halloween si valentine’s day dar nu si thanksgiving day, adica ziua recunostintei. Ceva similar avem, ziua recoltei, se organizeaza targuri la care se vand mici, bere, must, pastrama si alte bunatati. Dar, parca nu ar strica si o zi macar, in care sa fim recunoscatori Bunului Dumnezeu pentru recolta bogata din acest an.

Multumim, Doamne!

Lasă un răspuns

