Septembrie, joi…

Nu m-as fi gandit niciodata ca o sa imi placa Horia Brenciu, dar cantecul asta imi place foarte mult, are ceva din poezia lui Leonard Cohen.

Un gând despre „Septembrie, joi…

  1. Da.
    Aduce a http://www.sky.fm/smoothjazz/. E sunet pentru toti eu din mine. (sa nu ma corectati in gand, nu „toate eu-rile din mine” 🙂 ).

    Doar clipul il strica in ochii mei. Pozele in general strica sunetul, distrag atentia. Sa-mi pot face o parere a trebuit sa-l ascult de doua ori, a doua oara fara clip. Nici cuvintele nu ma intereseaza foarte tare. Imi place sa aud doar vibratia instrumentelor si a corzilor vocale.

Lasă un răspuns

