Despre protecția energetica

In seara asta, am avut o discutie „inflacarata” cu o prietena despre protectia energetica. Ea incerca sa ma convinga cat de importanta este protectia energetica si sa inveti cum sa iti faci protectia energetica. Eu incercam sa ii explic ca atunci cand cauti protectie sau faci ceva pentru protectie, gestul in sine este o afirmatie care echivaleaza: sunt vulnerabil, am nevoie de protectie. Ca unul care am apelat pana recent si probabil voi apela din nou la modalitati de protectie energetica, ma vad totusi nevoit sa explic cateva aspecte legate de protectie, asa cum le vad acum.

In primul rand pun intrebarea: <Protectie fata de ce?> Fata de atacuri energetice? Fata de atacuri PSI? Fata de demoni? Fata de magie neagra? Fata de vraji? OK, in cazul in care devii „victima” unui astfel de atac, de orice gen, de orice sursa, insasi faptul ca este permis de Dumnezeu inseamna ca responsabilitatea este a ta si nu a celui care initiaza atacul. Ceva din tine, din campurile tale, rezoneaza cu energia joasa pe care o resimti ca atac energetic. Nu trebuie sa uitam nici legea Universului: ceea ce oferi, este ceea ce primesti, care are si o reciproca valabila. Deci, TOT ceea ce primesti, inclusiv atacurile energetice sunt energie joasa creata de tine.

De aceea, atunci cand simt ca sunt atacat energetic, primul meu gand este sa curat in mine ceea ce a atras atacul, sa imi cer iertare de la cel care ataca pentru ca este nevoit sa imi returneze ceea ce eu am creat. Eu unul vreau sa uit de razboaie, de scuturi, de protectie, de sabii, de orice conflict. Singurul meu razboi este cu mine insumi, sa curat tot ceea ce este energie joasa, pe care am creat-o si pe care acum altii trebuie sa mi-o trimita inapoi.

Lumina si iubirea sa umple Pamantul,

Faca-se voia Ta, Doamne!

Actualizari:
Daca cea mai buna aparare e atacul, atunci cel mai bun atac e apararea
Atunci cand un atac isi atinge tinta, inseamna ca el a gasit bresa in defensiva victimei. Daca vorbim de un atac energetic, din ceea ce am inteles eu pana acum, el isi atinge tinta atunci cand gaseste la adresa o alta energie joasa pe care se poate lipi. Daca nu are pe ce se lipi, nu poate sa ajunga la tinta. Vrajile si descantecele nu au efect pe oricine. Pe romaneste, murdaria la murdarie trage. Daca simti ca esti atacat, te poti orienta la exterior, ca sa respingi atacul sau te poti orienta la interior ca sa cureti murdaria din tine pe care se lipeste atacul. Daca cea mai buna aparare e atacul, cel mai bun atac e apararea. Daca vrei sa nu te atinga nici un atac, intareste-ti defensiva, adica fa-ti curatenie in „propria ograda”.

Nu exista protectie infailibila
Oricine te-ar invata orice metoda de protectie energetica, cu sprijinul oricarei entitati, intotdeauna va exista o cale de penetrare prin ea. Sa presusupunem ca cel care trimite „atacul” esueaza, pentru ca tu reusesti sa „barezi” acest „atac”, iti construiesti protectia energetica perfecta. Dar, energia joasa pe care o continea atacul, suferinta pe care trebuia sa o primesti, lectia care trebuia sa iti vina prin acest atac nu se pierd. Totul se reporteaza. Pana intr-o zi cand, o alta entitate, mai priceputa in atacuri, va gasi o modalitate prin care poate sa iti sparga protectia ta energetica. Pentru ca ce e al tau, e pus de o parte. Daca trebuie, sa inghiti acel medicament acru, atunci il vei inghiti cu siguranta, cu toate protectiile tale energetice, tot ce poti sa faci este sa intarzii momentul in care il vei inghiti. Sau, poti sa cureti „boala”  din tine, ca sa nu mai ai nevoie de medicament.

8 gânduri despre „Despre protecția energetica

  1. Multumesc pentru astfel de postari din care eu am de invatat foarte mult. Imi place sa-mi dea de gandit oameni mai cunoscatori decat mine transmitand „aia e bine, aia nu e bine” 🙂 .
    Chiar ma interesa un alt punct de vedere decat al meu pe acest domeniu. Evident ca am aflat si alte opinii dar cea de mai sus coincide cu a mea.
    De curand un coleg de la cursul de masaj a pus intrebarea “ne putem incarca negativ cu energie luata de la pacienti?”. Instructorul a raspuns “da si va puteti curata punand mainile pe copaci tineri, mergeti in iarba cu roua cu picioarele desculte, rugaciune, cristale, etc.”
    In timpul discutiei ma gandeam la mine, la felul cum percep eu problema. Cand intru in casa unui om, intru plina de pozitivism si de incredere ca sunt trimisa in acel loc sa fac bine. Nu am nici cea mai mica temere ca mi se va intampla ceva rau si ca trebuie sa am armura pe mine preventiv. De fapt am o armura, a gandurilor luminoase, calde. Si am constatat ca asta se transmite si oamenilor cu care intru in contact. Sunt convinsa ca pe masura ce am sa aflu mai multe vor veni si provocari, atacuri. Dar nu vreau sa-mi umplu mintea cu asa ceva acum, vreau sa stau cat mai departe, nu ma intereseaza lupte, suprematie, castig.

    “Singurul meu razboi este cu mine insumi, sa curat tot ceea ce este energie joasa, pe care am creat-o si pe care acum altii trebuie sa mi-o trimita inapoi.” Asta imi doresc si eu. Sugestii?

    1. cele mai simple elemente de curatare sunt uneltele ho’oponopono, cele 4 afirmatii:

      Imi pare rau [ca am creat aceasta energie care se intoarce acum la mine]

      Te rog sa ma ierti [ ca am creat aceasta energie care se manifesta aici si acum in viata mea].

      Iti multumesc [ Pentru oportunitatea de a curata aceasta energie joasa care se manifesta aici si acum]

      Te iubesc [pur si simplu, fara asteptari, total neconditionat]

      Aceste patru afirmatii sunt si pilonii crestinismului: pocainta, iertarea paactelor, recunostinta si iubirea.

      Lumina si iubire,
      Viorel

  2. Sunt cu totul de acord cu cele spuse de tine, as avea o intrebare legata oarecum de atacul energetic. Daca sa zicem ca picam intamplator intr-o zona de conflict, sefu e nervos din cauza ca un coleg a gresit si se burzuluieste la toata lumea,el si-a varsat nervii iar eu stau stresata toata ziua. Ce metode de curatare a locului m-ar putea ajuta?

    1. Nimic nu e intamplator.Realitatea exterioara exprima interiorul fiecaruia.Asa ca daca ajungi intr-o zona de conflict,acea situatie te reflecta pe tine si ajuta sa intelegi ce vrea sa-ti spuna acel aspect pe care il traiesti,sa supraveghezi continuu gandurile si cuvintele,monologul launtric,sa vezi prin ce ganduri ai agresat,ai judecat pe altii si ai atras spre tine situatia respectiva.Gandurile si cuvintele sunt forme de energie,vibreaza pe o anumita frecventa si odata emise ele atrag din univers frecvente similare.
      Cartile maestrului Omraam Aivanhov raspund multor intrebarilor legate de cum functioneaza universul.
      Ca metode de curatare ai rugaciunea,ho”oponopono,tehnici de respiratie care modifica atitudinea interioara si automat vei vedea in exterior un raspuns,eventual o sfestanie la birou…dar modificarea atitudinii interioare e cea care va face schimbarea.
      O zi frumoasa! 🙂

  3. Nu poti trai intr-un borcan, dupa bariere. Barierele, protectia, nu obtureaza numai energiile joase, dar insasi cunoasterea este obturata. Asadar, dca noi suntem suma experientelor noastre, traind intr-un borcan, pefect protejati ( nu ne poate „ataca” nimic), atunci ce duntem? 🙂

    1. da, asta e fizica de clasa a zecea parca, atunci cand ni se explica faptul ca in natura nu exista sisteme inchise, ca intotdeauna va exista un schimb de informatie intre doua sisteme aflate in contact…

  4. Amîndoi aveţi dreptate. Perfect situaţia lui Nastratin Hogea care asisata la un proces;reclamantul prezintă plîngerea, o documentează,;- judecătorul ai dreptate. Pîrîtul îşi prezintă apararea şi zice ceva; judecătorul ai dreptate.- Situaţie în care Nastratin îşi cu părea: Nu se poate ca amîndoi să aibă dreptate? La care judecătorul a zis: ŞI TU AI DREPTATE!

Lasă un răspuns

