Eu sunt centrul ciclonului

„Eu sunt centrul ciclonului. Orice se intampla in jur, nu conteaza pentru mine. Poate fi tornada, poate fi sunetul minunat al unei cascade – eu voi fi martor la amundoua, si voi fi mereu acelasi. In ceea ce priveste fiinta mea interioara, va fi aceeasi in orice situatie.

Asta e invatatura mea: lucrurile se pot schimba, dar constiinta trebuie sa ramana absolut neschimbata. Lucrurile se vor schimba, aceasta este natura lor. Intr-o zi reusesti, in alta nu, intr-o zi esti sus, in alta jos… Dar ceva in tine este intotdeauna exact la fel, si acel ceva e realitatea ta. Eu traiesc in realitatea mea, nu in visele si cosmarurile care se invart in jurul ei.”

OSHO – Biografia unui mistic non-conformist

Un gând despre „Eu sunt centrul ciclonului

Lasă un răspuns

