Oare cand am inceput sa ne temem mai mult de oameni decat de Dumnezeu?

Astazi am lucrat la siteul un prieten si aveam nevoie de textul pe care mi l-a trimis intr-un email acum cateva saptamani. Am folosit mail search de la yahoo, care, spre surprinderea mea, la afisarea rezultatelor cautarii a introdus inclusiv conversatiile pe care le-am purtat pe Messenger cu acel prieten!

La inceput m-am revoltat, atac la intimitate, la viata persoanala… Apoi m-am linistit si am inceput sa mai gandesc. M-am lasat deranjat de faptul ca niste conversatii banale purtate pe messenger raman memorate intr-o arhiva electronica, gestionata probabil de niste frati de-ai nostri care inca mai sunt obsedati de controlul semenilor lor.

Oare cand am inceput sa ne temem mai mult de oameni decat de Dumnezeu? Oamenii stocheaza o conversatie privata din care pot extrage ulterior informatii care sa ii ajute sa ne manipuleze mai eficient. Insa noi uitam ca tot ceea ce gandim, tot ceea ce spunem, tot ceea ce producem, totul ramane intiparit in arhivele divine. Atunci „cand se vor deschide cartile”, toate conversatiile noastre mai mult sau mai putin private vor sta in fata noastra. Nici un gand de vibratie joasa pe care l-am emis nu va ramane ne-recompensat.

Dupa aceste ganduri, le-am multumit tot in gand celor de la Yahoo care mi-au re-amintit ca totul se memoreaza, nimic nu se pierde. De aceea, e atat de important sa fim atenti la tot ceea ce gandim!

Gandurile devin cuvinte!

Cuvintele devin actiuni!

Actiunile devin destinul nostru!

Energie – gand – cuvant – actiune -destin!

Atat de simplu exprimata, legea creatiei, de la samanta la arborele sequoia! Cel ce stie si poate sa isi controleze gandurile devine propriul lui stapan, altfel ramai „jucaria unor forte necunoscute”, cum se exprima Andre Luiz in Nosso Lar.

Lasă un răspuns

