Despre profunzime si claritate

Cand lucrurile sunt neclare, inseamna ca profunzimea observatorului nu este suficienta. Asta am descoperit saptamana trecuta, cu cat devin mai profund, cu atat lucrurile devin mai clare. Daca lucrurile in viata ta par neclare, asa cum par sa fie acum in viata mea, inseamna ca nu esti suficient de profund. Ca sa devin mai profund, eu incerc sa ma detasez de detalii si sa obtin o imagine cat mai ampla a situatiei actuale.

Atunci cand nu esti profund, iti lipseste perspectiva iar tot ceea ce ti se intampla iti lasa impresia ca esti „jucaria unor forte necunoscute”. Te concentrezi prea mult pe detalii si nu reusesti sa vezi padurea de copaci. Probabil ca asta e una din tactica manipulatorilor, sa ne tina atat de ocupati cu detalii incat sa ne fie tot mai greu sa reusim sa vedem „the big picture”.  Trebuie sa gasesti butonul pentru „zoom out”.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Monica L spune:

    „Cand lucrurile sunt neclare, inseamna ca profunzimea observatorului nu este suficienta.”
    Eu am si alta perspectiva: sunt neclare pentru ca nu a venit momentul sa le vad altfel. Profunzimea este o insusire pe care o voi primi cand am sa fiu pregatit.

    Mi-ai zis si mie cand eram la firul ierbii „zoom out”. Din momentul constientizarii incerc sa vad lucrurile mai detasat, de la nivelul coroanelor de frunze.

Lasă un răspuns

