Promovarea discreta a homosexualitatii prin imagini

Privesti, dar stii ce vezi? Stii cum ti se promoveaza homosexualitatea chiar sub ochii tai fara sa iti dai seama?

Nu sunt homofob, dar nici nu imi place sa imi fie insultata inteligenta. De aceea, am selectat cateva imagini care ilustreaza modalitati de promovare discreta a homosexualitatii prin imagini care insotesc articole despre meciuri de fotbal sau din alte sporturi.  Imaginile redau „imbratisari nevinovate” intre doi coechipieri sau grramezi ale bucuriei dupa inscrierea unui gol, insa raman cateva intrebari:

1. sunt acestea cele mai reprezentative imagini?

2. de ce sunt alese aceleasi pozitii sau acelasi tip de cadre?

Priviti imaginile de mai jos si decideti voi pentru voi

1. Eto’o + Chivu = Love
Evz alege aceasta imagine ca ilustratie la un articol despre plecarea lui Eto’o in campionatul Rusiei si in partea de jos: Cristi Chivu si Eto’o se intelegeau de minune la Inter! Imaginea il arata pe Eto’o intr-o postura in care parca il saruta pe gat pe Chivu. Ce rol avea Chivu in acest articol despre Eto’o? Nu se puteau gasi alte imagini cu Eto’o?

etoo plus chivu egal love

2. Sportul – Pandurii 0-0 dar imagini cu sarbatorirea golului inexistent printr-o orgie implicita.
Meciul se termina 0-0 dar autorul decide ilustrarea articolului cu o poza „de grup” cu baieti peste baieti, cel de jos fiind clar „la receptie”. Se putea ceva mai clar?

Meci de 0-0, ilustrat cu o orgie sexuala implicita!

3. Rapid – Astra. Meci de nocturna, ilustrat intamplator cu o imagine diurna tot cu o imbratisare inocenta, unul dintre parteneri pare in extaz la bucuria reintalnirii:)
 
2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Monica L spune:

    Imaginile de mai sus sunt toate de pe Evenimentul Zilei. Presupun ca e un redactor sef, un ceva care ia decizii ce poze sa treaca la public. Problema poate fi strict a persoanei decidente, nu neaparat ca urmareste sa-i influenteze pe altii.
    Pe de alta parte, eu cand vad poze d’astea ma lasa rece. Tie ti-au zgandarit ceva in interior. N-o fi ceva in interiorul tau asa cum imi spunei mie cu ceva vreme in urma ?

    Hi hi ! Sper sa nu te superi, am glumit (partial) 🙂

    1. viorelmihai spune:

      Buna Monica,
      De mai multa vreme am vrut sa scriu acest articol, poze de acest gen se gasesc peste tot, pana aseara nu am stiut cum se face un screenshot, nu ma interesa, insa acum am aflat. Cand voi gasi imagini noi de acest gen, le voi posta aici cu siguranta. Cat despre zgandarit ceva in interiorul meu, te asigur ca nu e nimic de zgandarit. Acum cateva luni am gasit un blog in care sunt explicate modalitatti de manipulare subliminala in publicitate. De atunci, sunt pur si simplu fascinat de acest subiect si „vanez” ceea ce apare si la noi local. Ar trebui sa umblu cu un aparat foto dupa mine si sa fotografiez tot ceea ce gasesc si crede-ma ca nu ar fi putine. Iti dau un simplu indiciu: cand mai mergi la Kaufland, priveste hot-dogul de la fast-food-ul din parcarea lor. Desi este servit intr-o bagheta lunga in mod normal, acolo este fotografiat intr-o chifla rotunda, asezata la baza. Priveste cu atentie si o sa incepi sa intelegi bombardarea la care suntem supusi. Aceeasi discutie o am si cu sotia mea, crede ca eu sunt cel nebun, crede ca ea nu este afectata in deciziile de cumparare de mesajele subliminale sexuale, dar eu sutn convins ca am dreptate. O sa ilustrez in curand.

Lasă un răspuns

