Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine

Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Ioan, 14:6 .

Acest citat pare sa dea dreptul exclusiv crestinilor  la a ajunge la Tatal pentru ca numai ei merg spre Hristos. Musulmanii nu pot ajunge la Dumnezeu Tatal pentru ca nu il recunosc pe Hristos ca Fiu al lui Dumnezeu, la fel buddhistii si orice alta religie a lumii care nu il are in centru pe Mantuitorul Hristos. Scripuristic, se pare ca crestinii au un caz solid: ei sunt cei ce se inchina lui Hristos si numai ei pot ajunge la Dumnezeu Tatal.

Dar.

Oare ce poate insemna cu adevarat sa ajugi la Tatal prin Hristos? Eu sunt Calea! Eu sunt Iubirea! Eu sunt Adevarul! Eu sunt jertfa! Eu sunt Smerenia! In orice religie a lumii ai fi, atunci cand in tine cresc iubirea, adevarul, smerenia, jertfa de sine pentru aproapele tau, iubirea pentru aproapele tau, atunci, prin Hristos ajungi la Dumnezeu Tatal. Pentru ca oriunde rasar aceste stari, emotii, vibratii acolo este Hristos. Atunci cand in sufletul tau apare Iubirea, atunci esti pe calea catre Tatal, atunci esti in Hristos.

 

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Adrianopolis spune:

    Nota 10!!!

  2. Paul spune:

    Nu e suficient sa ai acele trairi pentru a ajunge la Tatal. E nevoie si de dreapta credinta in Hristos pentru ca Hristos este insusi Dumnezeu facut om. Acest adevar este (accesibil) pentru toata lumea. Budistii, musulmanii, evreii etc. oricare vor mantuirea, trebuie sa-si depaseasca conditia si sa realizeze acest adevar. Si nu e nimic mai frumos decat asta. Altfel, ei raman victimile unor religii false, budistii venereaza un om ateist iar musulmanii venereaza un zeu care nu e Dumnezeu, ci e un demon.

    1. viorelmihai spune:

      Ai perfectă dreptate: nu e nevoie de acele trairi pentru a ajunge la Tatăl, pentru că Tatăl e deja aici, nu ai unde sa te duci ca să ajungi la El. În rest, cred ca avem definiții destul de diferite pentru termenul de mântuire.

Lasă un răspuns

