Jurnalul National se faleste cu Coca-Cola

Pe 11.11.2011, cand unii asteptau deschideri de portaluri energetice, Jurnalul National se falea pe prima pagina cu o reclama ciudata la Coca-Cola, pe care o reproduc mai jos.  Fireste, e doar un design mai deosebit, intentia de manipulare subliminala e doar in capul meu. Imi cer scuze anticipat celor care se pot simti deranjati de aceasta interpretare personala, subiectiva. Totusi, nu strica sa dati o privire si aici
http://subliminalmanipulation.blogspot.com/2010/10/phallic-symbols-are-very-prevalent-in.html

4 gânduri despre „Jurnalul National se faleste cu Coca-Cola

  1. „Pe 11.11.2011, cand unii asteptau deschideri de portaluri energetice”
    Se intampla ceva deosebit in plan energetic zilele/luna asta? Ai vreun site unde sa citesc lucruri serioase pe tema asta, nu fantasmagorii?

  2. Abuzez si mai vin cu o solicitare 🙂 : imi poti recomanda un grup de practica Reiki, alternativa la grupul lui Mihai? Eu am weekendurile destul de incarcate si nu ma potrivesc tot timpul cu programul lui.

    Multumesc!

Lasă un răspuns

