Mesaje subliminale in colectia de carti Disney pentru copii de la Adevarul?

La fel ca multi dintre parintii de astazi, am colectia completa a cartilor Disney pentru copii de la Adevarul din care citesc copiilor mei. Uneori, citind din carte noaptea la culcare, ma opream cu ochii in imagini incredibile. Din nou, totul poate fi in capul meu, dar totusi nu strica sa aruncati o privire si aici: http://subliminalmanipulation.blogspot.com/2010/09/odd-usages-or-get-em-while-theyre-young.html

Intrucat fiica mea cea mare imi citeste blogul, o sa va las pe voi sa incercati sa obervati ce ar fi in neregula la imaginea de mai jos. Multumesc pentru intelegere 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Ok, va place sabia printului? Ce forma deosebita, varful sabiei are un design menit sa creasca eficienta penetrarii prin orice armura 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Pentru final, cateva chestii mai light, niste sculpturi ornamentale la patul Cenusaresei

Fireste, totul este in capul meu…

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Triplexity spune:

    It’s not just in your head. Disney are well-known for their dirty tricks. Come on, do you really think that the artist who drew this picture didn’t notice that positioning prince’s crotch next to Cinderella’s mouth doesn’t look very appropriate? Didn’t the artist see that the sword looks rather something like this: http://i119.photobucket.com/albums/o141/jono1904/whale.jpg and that in the last picture it looks like Cinderella forgot to hide her dildos? Nah…It’s all intentional.

    1. Monica L spune:

      Nu esti vorbitor de limba romana sau consideri ca fiica nu intelege textul in engleza? 🙂

      1. viorelmihai spune:

        buna, triplexity e vorbitor de limba engleza, am postat link pe blogul lui si a postat si el aici.

  2. Monica L spune:

    Poza 1: pe langa ce am observat ca ar fi in neregula (da’ nu se spune 🙂 ), observam si constitutia fizica a personajelor feminine. Asemeni papusilor Barbie, au sani supradimensionati fata de restul corpului. Evident ca fetitele consumatoare de astfel de produse, la adolescenta vor avea tot felul de conflicte interioare ce vor duce la anorexie, bulimie, depresie, diverse manifestari nevrotice, apeleaza la implanturi.
    Poza 2: zau ca nu am vazut pana acum o astfel de sabie desi am avut carti de copii stive.
    Poza 3: total in plus elementele de lemn pe verticala de la tablia patului, se vede ca tablia se finalizeaza firesc cu portiunile orizontale, ce e in plus e pus cu un scop anume.

  3. stefan spune:

    prima si a treia sunt prea „pe fata”…coincidenta, coincidenta…dar da-o`n colo…si ultima e mai interesanta…caci in varful unei sculpturi este o ~pasarica~…v-ati prins?

  4. Ana spune:

    Te-ai gandit vreo secunda ca subliminalele de care scrii pe aici au ca punct de plecare DOAR mintea ta bolnava si frustrata?E greu sa traiesti in lumea minunata Disney si sa-ti imaginezi dildouri peste tot.Pe bune!get some help,take some Prozac si move on.It’s just you!

    1. viorelmihai spune:

      multumesc pentru comentariu, mi-ai inlaturat orice dubiu… vise placute in minunata lume disney…

  5. raul spune:

    Prima poza cu caracatita are ceva. Nu vorbesc de pozitia celor doi din stanga, ma refer la toata imaginea. Imi aduce aminte de un Hokusai, si in acest context mi se pare cu adevarat pedagogica situatia. Bravo Disney, arata-le fetelor ce le asteapta daca nu-si echilibreaza emotiile 🙂

Lasă un răspuns

