Cine sunt eu

 

Astazi a fost  ziua mea, am petrecut o parte impreuna cu familia si cateva ore m-am plimbat singur printr-un oras infrigurat, plin de ceata si de o burnita deasa. Am avut tot felul de ganduri in aceasta plimbare, e prima aniversare la care m-am gandit ce am simtit inainte sa ma nasc. Am simtit frigul pe pielea mea, am alergat cativa pasi ca sa simt cate ceva din placerea, privilegiile pe care le are un duh intrupat. M-am bucurat de burnita care mi-a inrosit obrajii si desi este post am infulecat o prajitura si am baut o coca-cola [da, stiu, e toxica…] intr-o cofetarie in care mergeam cand eram copil numai cand eram in super-bani, adica destul de rar.

M-am bucurat de toate senzatiile fizice pe care ti le ofera un trup. Am simtit cumva ca imi era dor sa anim din nou un trup, sa imi misc mainile, picioarele, sa simt frig si caldura, sa alerg si sa lenevesc. Toate aceste experiente banale pentru duhul intrupat sunt dorinte intense pe care le au duhurile destrupate, de aceea, cei care fac experiente extra-corporale trebuie sa isi pazeasca bine trupurile cand ies din ele pentru a nu fi preluate de duhuri neastamparate. Revenind la plimbarea mea de seara, am avut o senzatie de pace privind oamenii pe strada, as fi vrut cumva sa ii imbratisez, sa le spun ca totul e ok, ca scoala e grea, lectiile sunt dure pentru toti, dar totul e sub control. Cand mai reveneam cu picioarele pe pamant, am inceput sa imi reamintesc si mie chestiile astea pentru ca e atat de usor sa aluenci in grijile zilei de maine.

Am revenit acasa si mi-am privit fetita de trei saptamani, i-am admirat pacea de pe fata ei din timpul somnului, m-am amuzat de imensa ei curiozitate fata de tot ce o inconjoara si vesnica ei dezamgire ca din degetele ei nu iese niciodata lapte, indiferent de placerea cu care le baga in gurita ei.

Apoi, am iesit din nou afara din casa, am simtit din nou nevoia sa imi fie frig, sa simt burnita rece pe fata mea. M-au luat din nou gandurile, am inceput sa ma intreb de ce m-am nascut, ce nobila misiune mi-am asumat, cum voi salva planeta si intreaga umanitate. Mi s-a spus sa mai astept putin, ca voi primi toate raspunsurile si absolut toate instructiunile exact atunci cand trebuie. Tot ce am de facut este sa ma comport ca un soldat disciplinat, sa astept instructiunile de atac, de inaintare si de retragere. Toate la timpul lor. Mi s-a mai spus ca nu sunt singurul nebun care asteapta sa salveze planeta, si ca mai degraba ar trebui sa ma mai preocupe propria mea salvare.

Am intrebat ce sa mai fac cu mine, ce sa mai schimb la mine. Mi s-a spus ca ceea ce sunt este rezultatul a mii si mii de vieti, a miliarde si miliarde de ani de existenta si asta nu se schimba atat de usor. Poti sa te rogi o ora, o zi sau o saptamana sau chiar un an sa nu ridici genunchii de pe pamant dar asta nu te va schimba cu adevarat. Pentru ca ceea ce te schimba cu adevarat este ceea ce devii si nu ceea ce faci. Pentru ca ceea ce faci are un inceput si deci va avea si un sfarsit, dar ceea ce devii este un moment prezent care nu are inceput si nici sfarsit ci este doar o permanenta transformare. Mi s-a spus sa incerc sa fiu doar eu.

Mi s-a spus sa renunt sa mai incerc sa par altceva decat ceea ce sunt doar pentru a-i multumi pe altii, aceasta fiind o mare sursa de suferinta pentru multe suflete din totdeauna. Mi s-a spus sa nu ma ingrijorez ca nu simt nevoia sa meditez mai mult decat simt nevoia sa dorm. Mi s-a spus sa nu imi mai risipesc energia gandindu-ma cum ar trebui sa fiu si sa ma concentrez mai mult pe ceea ce sunt. Mi s-a spus ca orice incerc sa fac acum cand timpul ramas s-a scurtat ata de mult arata doar ca nu cunosc starea de fapt. Mi s-a spus sa nu mai incerc sa cosmetizez exteriorul ci sa cobor cat mai profund inauntrul meu.

Oho, multe chestii ar mai fi de povestit, dar deja am trecut de ziua mea, mai lasam si pe alta data.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Monica L spune:

    Nu organizezi intalniri in care sa dialoghezi pe teme de acest gen? Stiu aproape o mana (vreo 3-4 degete) de oameni care ar vrea sa discute si sa invete dar nu au cu cine (excludem maestrii cu brand care fac comert) 🙂

    1. viorelmihai spune:

      Buna, Monica. Mi-ai dat o tema de gandire, dar nu stiu ce as putea sa va invat eu, discutii putem face, putem gasi solutii, problema e ce sa vorbim?

  2. Monica L spune:

    Am deschis comentariul cu inima stransa: „parca vad ca mi-o taie scurt, diplomat, da’ scurt”😀

    Chiar ieri am inceput o lista pe care imi trec intrebari de rezolvat, de exemplu:
    -ce reprezinta spovedania, cum „functioneaza”
    -care sunt efectele energetice ale ritualurilor din biserica crestina?
    -explicatii despre misiunea lui Isus pe Pamant
    -detalii despre diverse sisteme de initiere: Flacara Violet, Karuna, Shamballa, orice altceva
    -micul circuit ceresc, qi qong – detalii amanuntite
    -importanta reiju-ului la reiki
    -cum se pot diminua emotiile negative si dependentele, doar prin autocontrol sau sunt si ritualuri energetice? (apropos de radiestezie)
    -exista 7 chakre principale sau 8? de a 8-a am aflat din spusele lui Eugen Nicolae Gasca
    -cat sa-l iau in seama pe E. N. Gasca? omul e clarvazator in eteric si sustine ca toate tehnicile energetice ezoterice nu inalta, ci duc in jos, ireversibil
    -cum functioneaza simbolurile reiki?
    -reiki curata karma initiatului?
    -daca un om intrupat, venit din cer mic 1-2, pacatuieste rau si cade 2 ceruri, ce se intampla?
    -cat de bine sau de rau e sa ne deschida chakrele diversi negustori?
    -cum se obtin raspunsurile la radiestezie?

    Am cunoscuti care au probleme in viata personala (logic, de asta sunt aici🙂 ).
    Le foloseste sa afle despre legile Karmei. Le povestesc eu una-alta, dar la un moment dat nu mai am nici eu raspunsuri, sunt la inceput, si eu am nevoie sa aflu mai multe. Cu cat stim mai multe, creste puterea de a accepta realitatea si gasim metode sa ne curatam.

    Aici pe site sunt multe posturi care necesita detaliere din punctul meu de vedere.

    1. viorelmihai spune:

      Buna,
      am incercat sa scriu cate ceva la fiecare intrebare a ta, dar nu am reusit sa scriu asa cum mi-as dori,adica sa ma exprim pe cat de clar posibil, fara sa las loc de prea multe interpretari. Daca vreti sa ne intalnim sa dialogam, ne putem intalni joi seara, pe la ora 20, la sala mea de curs din Electromagnetica. Daca vrei si daca poti sa vii, te rog sa imi confirmi pe email.

Lasă un răspuns

