Cum mi-am petrecut ultimul Revelion in aceasta dimensiune

Ca multi dintre voi, pe 30 Decembrie eram intr-un hypermarket la cumparaturile pentru Revelion. Puhoi de lume, mai ales la bautura si mancare asa cum va imaginati de altfel. De regula, in fiecare an, chestia asta ma deranja cumplit, ma umpleam de nervi la cumparaturi. Dar, in acest an, nu numai ca am fost foarte calm in acea aglomeratie cumplita, dar chiar m-am simtit bine spre surprinderea mea. Cand mi-am dat seama de acest lucru foarte ciudat, am inceput sa imi pun intrebari cum de e posibil sa ma simt bine in aglomeratia de la cumparaturile de Revelion. Apoi am primit raspunsul: O sa iti fie dor de balamucul asta, e ultimul Revelion in aceasta dimensiune pentru tine. Cand am primit acest raspuns, mai mare bucurie m-a cuprins si mai tare m-am impins in cele mai aglomerate locuri.

Intr-un final am reusit sa ies, chiar cu zambetul pe buze din acel balamuc si am ajuns cu bine acasa. A doua zi, am primit sarcina de a „purifica” toata casa cu aspiratorul si cu mopul, o misiune oarecum nedemna pentru  o entitate ajunsa la un grad de evolutie ca al meu. Intr-un final, a trebuit sa accept totusi, dar pierderea antrenamentului in acest tip de misiune m-a obosit profund, chiar mai mult decat ma asteptam. Ceea ce a condus la o durere de cap groaznica, care nu s-a rezolvat decat printr-o reprinza prelungita de vomitat pana la fiere, care s-a incheiat pe la 23:30. Cu alte cuvinte, purificarea casei s-a finalizat cu o purificare a casei spiritului, cam acra pentru gusturile mele, dar asa a fost sa fie.

In cele din urma, general managerul casei mi-a dat permisiunea sa andochez si am parcat la somn la 23:45. La miezul noptii, am deschis un ochi am vazut doua artificii si m-am culcat inapoi bustean. Dimineata am aflat ca trebuie sa dorm ca sa incarc noul sistem de operare necesar pentru a evolua magistral in dimensiunea a patra si mai ales intr-a cincea. Spre surprinderea mea, dimineata m-am trezit cu o pace in suflet neobisnuita. De obicei, in anii precedenti ma simteam bine in noaptea de revelion si apoi urma depresia de 1-2 ianuarie. Acum, a fost invers, m-am simtit rau de revelion dar am scapat de depresia de dupa anul nou. Cam asa a fost, pe scurt, ultimul meu Revelion in aceasta dimensiune. Al vostru cum a fost?

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Luminita M. spune:

    Revelionul meu a debutat cu o hotarare de-a mea: anul acesta voi face ce n-am mai facut sau am facut demult si m-a umplut de fericire. Si am inceput prin a nu mai face concesii vis-a-vis de sufletul meu-voi face doar ce ma umple de fericire, ce-mi da linistea din interior. Ca urmare am refuzat sa mai merg la petreceri doar pt ca „nu putem sa-i refuzam, sunt asa de draguti ca ne-au chemat” etc. Sotul meu parca a simtit ca se petrece ceva cu mine si, mai de voie, mai de nevoie, a acceptat. Vreo 2 ore ne-am uitat la fotografiile noastre, ale copilului, rude, etc si am rememorat intamplari uitate. Am ras si ne-am distrat. Apoi fiecare si-a cautat de placerile lui: el-un film de actiune, eu- o comedie romantica. Ne-am cautat prin camere pe la miezul noptii( uraturi si alte alea), apoi fiecare s-a intors la ale lui, stiind ca celalalt e aproape si fericit. Iar dimineata ne-am trezit multumiti, cu multa pace in suflete, asa cum n-am avut-o, cred, niciodata. Una peste alta, a fost(pt mine vorbesc) the best ever.

Lasă un răspuns

