Este o lume a barbatilor, dar ar fi nimic fara o fata sau fara o femeie!

Articolul acesta am vrut sa il scriu acum cateva zile, la cald, dupa o seara de curs foarte frumoasa. Se crease o atmosfera foarte frumoasa, statusem de vorba cu „fetele mele” de la Bucuresti. Spusesem glume, am ras mult, ne-am simtit foarte bine la un ceai sau la o cafea, am invatat si tehnica. Pur si simplu, a fost o atmosfera calda, placuta, cum este de fapt in majoritatea cazurilor cu serile mele de curs [recunosc, sunt foarte modest…]. Am plecat de la Bucuresti, si pe autostrada, noaptea tarziu, am tot „rumegat” la diverse discutii purtate la curs si gandurile mi-au fugit catre Sf. Munte Athos, acolo unde cursantele mele nu au voie sa intre.

Mi-a venit sa le spun calugarilor athoniti sloganul lui DD: nu ratati, ca nici nu stiti ce pierdeti!

Oricum o intorc, interdictia de a intra pe Sf. Munte pe baza strict de sex tot „biiiiiiiiiiiip” mi se pare. Cu alte cuvinte, e mai important ce ai intre picioare decat ce ai in cap, in suflet, in inima! Adica e OK sa te intretii cu Gigi Becali dar nu poti discuta cu Angela Gheorghiu sau cu orice alta doamna, mai mult sau mai putin cunoscuta.

Pana la urma, pierderea este a lor, daca nu ma credeti pe mine, asculati-l pe James Brown.

 

 

Lasă un răspuns

