Pana blogerului

In ultimul timp am scris foarte putin pe blog desi subiecte as fi avut destule. Am rumegat multe schite de articole insa nu le-am concretizat pe nici unul dintre ele pentru ca am cazut in ceva ce as numi pana blogerului, o chestie oarecum similara cu pana scriitorului. adevarul este ca dezarmez foarte usor in fata ignorantei. Intru pe blog zilnic si urmaresc dinamica blogurilor din platforma wordpress si cand vad topul celor mai bune bloguri ma apuca de multe ori disperarea.

In fruntea clasamentului, troneaza aproape permanent Saccsiv, urmat cand de Apologeticum, cand de Capitalism pe paine. Mai intra in top ocazional bloguri de penticostal, baptisti, designer de moda, o televiziune locala. Cel mai mult ma pune pe ganduri blogul lui Mihai Giurgea, capitalismpepaine.wordpress.com, pe care eu il consider personal cel mai citit blog din platforma wordpress. Am impresia ca cifrele lui Saccsiv sunt cam umflate din ratiuni despre care pot doar sa speculez, asa ca mai bine ma abtin. Cel mai usor se poate vedea acest lucru din numarul de abonati ai blogului. Saccsiv care este lider de platforma wordpress de ani buni are doar 640 de abonati, in timp de blogul lui Giurgea care a devenit foarte activ doar la sfarsitul anului trecut dupa ce a renuntat la colaborarea cu o publicatie online a strans in timp record peste 3400 de abonati.

Care este reteta de succes a lui Mihai Giurgea: texte acide, dure pline de incitare  la ura, crime. Pledoarii pentru revolte, reintroducerea pedepsei cu moartea, legalizarea experimentelor pe oameni, uciderea, linsarea „politrucilor”…

Care este reteta de succes a lui Saccsiv: habotnicie, igonoranta, intoleranta, indoctrinare, refuz de dialog cu oricine are pareri contrare. Lui Saccsiv trebuie sa ii multumesc totusi pentru cateva articole foarte interesante despre vaccinari si chemtrails.

Ce au in comun cei doi bloggeri de succes: pe mine la spam! La saccsiv a fost chiar simplu sa ajung la spam, am pus cateva intrebari incomode si ca sa nu „smintesc” alti cititori am fost bagat la spam. Lucru curios daca te gandesti ca pe acelasi blog sunt postate cateva articole cu incantatii satanice, care probabil ca ar fi mai usor de smintit, dar alegerea este a lui. Cat despre Giurgea, la el pe blog a fost si mai usor de intrat la spam pe acelasi considerent: parerri contrare bine argumentate. Cu Giurgea port niste dialoguri mentale pe care sper sa le concretizez in scurt timp ca articole, pentru ca blogul lui a devenit un loc de devarsat otrava, furie, ura, intoleranta, violenta.

Deci, cand vad ce bloguri citeste lumea chiar imi pun intrebarea daca are rost sa mai scriu ceva, daca ar mai ajuta pe cineva. Mi-am propus sa scriu mai mult si mi-am luat cateva saptamani mai libere, sper sa apuc sa scriu mai mult si sa trec peste dezarmantul top wordpress.

Lasă un răspuns

