Cine crezi ca esti tu in acest Univers incat sa te asculte direct Dumnezeu?

Acum cateva zile, in loc sa public ceva interesant pe blog sau sa fac ceva util cu viata mea, m-am apucat sa polemizez despre iertarea pacatelor cu Karin pe blogul ei. La final, ea mi-a pus intrebarea din titlu, la care am reflectat cateva zile, ca sa gasesc un raspuns.

Deci, despre cine sunt eu, am mai scris candva de ziua mea. Dar cine ma cred eu ca sunt ca sa ma asculte direct Dumnezeu nu m-am gandit ca ar fi cazul sa ma gandesc vreodata. E ca in chestia cu prezumtia de nevionavatie: cineva trebuie sa dovedeasca ca tu esti vinovat si nu tu trebuie dovedesti ca esti nevinovat.

Asa ca ar trebui sa pun intrebarea invers: Cine crezi tu ca sunt incat Dumnezeu sa nu ma asculte direct? De ce este nevoie de intermediari in relatia cu Dumnezeu? Nu ne-a invatat Iisus sa ne rugam Tatalui, in cuvinte atat de simple si de puternice? Deci, de ce nu m-ar asculta Dumnezeu, Tatal, direct pe mine?

Dar, ca sa nu ramana intrebari fara raspuns, astazi am decis sa imi divulg titlurile mele oficiale:

Viorel Mihai, THMAE – The Happiest Man Alive Ever!

Viorel Mihai, GFC. God’s Favorite Child

Diplomele care atesta aceste titluri sunt recunoscute in tot Universul, le am la mine in birou, nu le pot scana, asa ca o s ava rog sa ma credeti pe cuvant! Sa aveti o zi  minunata

Lasă un răspuns

