Diferenta intre a crede in Dumnezeu si a avea incredere in Dumnezeu

[10] CliffhangersAcum cateva saptamani, in biroul unui prieten, de pe un raft, mi-a facut cu ochiul o carte,  ceva despre entuziasmul in afaceri. Desi titlul parea un cliseu expirat, nu aveam altceva mai bun de facut in asteptarea unei facturi, asa ca am luat cartea de pe raft, am rasfoit-o rapid si s-a deschis „intamplator” la capitolul: „Diferenta intre a crede in Dumnezeu si  a avea incredere in Dumnezeu”.

Acolo, am citit o poveste care mi-a mers la suflet si am adaugat-o la tolba cu povesti de povestit oricui nu are altceva mai bun de facut decat sa caste ochii in gura mea, probabil ca si voua. Deci, se facea ca era un alpinist cocotat pe varful unui munte, care face o miscare gresita, (atentie: exprimare cheie, metafora clientului, de explicat intr-un post viitor, sper anul acesta), intra in cadere libera. Cu un ultim efort, se agata de o tufa si ramane suspendat deasupra prapastiei! Fireste, omul nostru incepe sa strige dupa Dumnezeu-

– E cineva aici? Dumnezeul meu, esti aici? Ma poti ajuta?

– Sigur ca da! raspunse Dumnezeu pe o voce grava

In acest moment, ochii alpinistului erau plini de lacrimi, probabil simtea bucuria ca credinta lui era confirmata, tocmai intr-un moment atat de important, cand viata lui era in pericol. Asa ca i-a raspuns:

-Dumnezeul meu, stiam ca tu existi si ma iubesti, niciodata nu m-am indoit de tine! Iti multumesc ca ai aparut aici si acum, cand aveam atata nevoie de tine. Spune-mi ce trebuie sa fac si voi face intocmai.

-Bine, atunci, trebuie sa dai drumul la tufa!

Alpinistul privi in jos la prapastia de sub el, dupa care striga:

-Ajutor! Mai este si altcineva pe aici?

Sursa foto

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Cipi Cix spune:

    Parca am mai citit undeva chestia asta, unde alpinistul este gasit mort a 2-a zii, la cativa centimetrii de sol.

Lasă un răspuns

