De ce ne bucuram atat de mult cand rugaciunile noastre sunt ascultate?

Am scris articolul despre diferenta intre a avea incredere in Dumnezeu si a crede in Dumnezeu dar nu am mai apucat sa il comentez, am lasat cumva povestea neterminata. Alpinistul nu a avut curajul sa se lase pe mana lui Dumnezeu, s-a bucurat sa il auda. Probabil ca  egoul lui a jubilat cand a simtit ca Dumnezeu este acolo, langa el, intr-un moment crucial. Cu totii ne bucuram cand simtim ca Dumnezeu raspunde rugaciunilor noastre. Probabil ca atunci cand ne rugam, in spatele mintii noastre, in strafundurile subconstientului nostru exista teama ca rugaciunile sunt in zadar si poate chiar si credinta ca Dumnezeu de fapt si de drept nu exista. Altfel, nu imi pot explica de ce ne bucuram atat de mult cand rugaciunile noastre sunt ascultate, cand primim ceea ce am cerut. Mai nou, a aparut o moda intre jucatorii de fotbal, de a ridica mainile catre cer dupa ce au inscris un gol. Probabil ca este cu siguranta un mod de a demonstra in ochii privitorilor legatura privilegiata cu Cerul. „Rugaciunile mele chiar sunt ascultate, ale voastre, nu stiu, dar ale mele sunt. Ati vazut ce gol superb am inscris?”

Imi amintesc un banc: Un preot merge in casa unei blonde, si imediat ce intra, din colivie, o papagalita recita: <Sunt blonda si imi place sa fac sex!>. Preotul ii spune blondei: <Dati-mi mie papagalita, o duc la mine acasa, am acolo doi papagali care recita toata ziua acatiste, o dau pe brazda in cateva zile si v-o aduc inapoi!> Zis si facut. Papagalita este bagat in colivia cu cei doi papagali recitatori de acatiste si recita si ea: <Sunt blonda si imi place sa fac sex!>. Cei doi papagali se opresc din acatistul lor, se privesc si unul dintre ei spune: <Vezi?! Ti-am spus eu ca nu ne-am rugat degeaba?! >.

 

 

 

Lasă un răspuns

