Cum vor plăti oare predicatorii care mutilează sufletele ascultătorilor, călăuzindu-i pe căi greșite?

Întrebarea am gasit-o pe blogul pastorului baptist, Marius Cruceru. Pentru mine, blogul lui e una din plăcerile mele vinovate, sper să nu fie o jignire prin asociere, dar e un fel de OTV. Nu mă pot abţine să nu il verific periodic, sper doar că într-o zi, voi reuşi să depăsesc această situatie.

Surpriza este imensă pentru mine, întrebarea asta e un fel de ghici ciupercă ce-i. Nu ştiu ce este în sufletul lui, dar probabil că in străfundurile lui, au început să apară ceva semne de intrebare. Totuşi, eu cred că reponsabilitatea este de impărţit intre predicator si mirean. Este o teorie a magnetismului, care cred că se aplică şi în cazul relaţiei predicator-mirean. Pentru orice produs, există un cumpărător. Omul „vinde” predică, frumos meşteşugită, dar care găseşte ecou doar la suflete/entităţi aflate intr-un moment special al evolutiei. Cînd esti in clasa a doua, atragi profesori de clasa a doua. Poţi sa te plimbi prin alte locuri, dar dacă acolo se predau materii de la clasa a treia în sus, vei pleca foarte convins ca acolo sunt rătăciri. Altfel spus, cine pleacă urechea la predicile pastorului Cruceru, inseamnă că acela este nivelul său de evoluţie, adică primeşte exact ceea ce caută, urechile lui ascultă muzica pe care o înţeleg.

De aceea, prin urmare, zic eu vorbă mare: nu e cazul să vă fie teamă că îi călăuziţi greşit pe urmaşii dvs. Întotdeauna le veţi oferi ceea ce ei vă cer. O mică recomandare: de la inălţimea amvonului, nu vedeţi destul de clar că există o asemănare puternică intre mirenii dvs. Şi dacă tot suntem la amvon, dacă Hristos ar intra in biserica dvs, credeţi că ar vorbi de la inăltimea amvonului sau ar coborî intre mireni?

PS: acesta este primul articol pe care îl scriu cu diacritice. Ufff, ce greu merge…

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Lili spune:

    Daca asta e o lege a rezonantei valabila pentru toti predicatorii si invatatorii, atunci e valabil si pentru scolile de masaj, bioenergie, spiritualitate, etc. etc.? De asta pot spune orice prostii, pentru ca oricum cei care asculta, cred si platesc cursurile sunt de nivelul acelei invataturi si acelor invatatori, care se cocoata pe amvon. Insa lucrul dupa care poti vedea clar ce fel de invatator este cineva, este critica acida si mistocareasca asupra altor scoli, religii si idei spirituale, care ar putea constitui „competitia”.

    1. viorelmihai spune:

      Am tot citit si rascitit comentariile pe care le-ai lasat si nu am reusit sa inteleg ce ar trebui sa iti raspund, daca ar trebui sa iti raspund. Daca tu crezi ca Marius Cruceru este „competitia” mea si ca practic critica acida si mistocareasca, e cazul sa imi cer scuze, nu am reusit sa ma descriu corect…

Lasă un răspuns

