Momentul Kodak

Mi-am luat inima in dinti si am decis sa vorbesc despre sex cu fiica mea cea mare, care in curand va implini unsprezece ani. I-am tinut o predica stufoasa despre aceasta chestiune minora, banala, pe care adultii o numesc sex. I-am explicat printre randuri cam cum sta treaba cu sexul, ce si cum se intampla, am preferat sa afle direct de la mine si nu de pe net sau de la colegele de scoala. Ce sa mai, eram super umflat in egoul meu, ce super parinte sunt, ce cool, cum discut despre sex cu fiica mea si ma pregatesc sa inchei predica cu indemnul ca orice intrebare, nedumerire legata de sex are sa se simta libera sa ma intrebe direct pe mine. Nu apuc sa inchei fraza, nici sa cobor cu picioarele pe pamant, si fiica mea, ma intreaba cu cea mai inocenta privire posibila:

-Tati, ce inseamna muie?

Lasă un răspuns

