In Bucuresti, unde ingerii te ajuta, doar daca-i platesti?

Eu sunt de unde tu nici nu gandesti, de unde soarele rasare doar daca il platesti. Versul asta mi-a venit in minte cand am vazut pe un blog cursuri de lucru cu ingeri.  Oamenii au innebunit cu totul: au pus copyright si marca inregistrata pe lucrul cu ingerii: adica certified angel practitioner. Eu stiam ca ingerii vin la tine cand iti deschizi inima, cand iubesti, cand ajuti. Acum am aflat cu tristete ca ingerii nu se mai apropie de tine daca nu ai cursul de angel practitioner de o suta de dolari. Fuck! Asta explica multe…

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. d spune:

    mda, astept cu interes si cursul despre cum se moare si cum te comporti dupa moarte. daca-s asa destepti, sa-i vad.

    1. Luminita M spune:

      Candva se cumparau indulgente papale pt iertarea pacatelor, acum- ca ne-am civilizat- cumpar licenta pt metode de abordat ingerii sau acces la lumina. Multa ignoranta exista si la fel de mult arivism.

Lasă un răspuns

