Nu am fost pe lista

Nu, nu am fost pe lista celor care au facut saltul, sunt tot aici, in vechea sau vechile dimensiuni, desi am dormit cu nelipsitii mei kangoo jumps langa pat. Se pare ca nu am fost suficient de pur, de curat, de elevat pentru acest salt dimensional si am fost lasat aici. Speram sincer sa fac saltul, sa scap de plata ratelor la banci dar nu mi-a iesit. Sunt tot aici. Daca aveti vreun prieten pe care il banuiati ca ar putea sa fie pe lista, va rog sa il sunati si sa imi spuneti si mie daca a facut saltul. Sunati-va prietenii si verificati daca au mai ramas printre noi, poate macar unul sa fi facut saltul. Eu sunt tot aici…

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. nico spune:

    despre ce salt vorbiti?

    1. viorelmihai spune:

      ehei, trebuia sa fac saltul in dimensiunea a patra, altii ziceau ceva chiar si de a cincea…

  2. Monica Lauleanu spune:

    Verifica la banci. Poate au facut ele saltul si nu-ti mai cer ratele.😉

    1. viorelmihai spune:

      dap, excelenta idee, ar fi super tare

  3. ramona spune:

    viorel, te-am „descoperit” cu putin inainte de 21.si eu eram curioasa sa vad ce se intampla mai am ales ca am vazut ca te pregatisei sufleteste pentru asta….
    eu personal nu cred ca am fost pregatita desi in noaptea respectiva am avut o experienta ciudata si infricosatoare(desi nu asta este cuvantul potivit) as putea spune, din moment ce m-am speriat si am ales sa raman aici. spun infricosatoare deoarece eram singura…fara cei dragi mie. se pare ca sunt foarte legata de ei si ma refer la sotul si fiul meu.
    m-am pregatit seara, aveam o stare de neliniste si nu stiam cum ii voi convinge pe ai mei sa aiba incredere in mine….nu puteam sa adorm , mi-am luat cristalele si mi le-am asezat pe corp in dreptul fiecarei chakre gandindu-ma ca ele ma vor calauzi si ma vor inspira cum sa actionez.. am adormit asa…..la un moment dat in somn am simtit cum ma ridic….am ajuns cu capul in tavan…ceva ma tragea in sus…..vedeam totul….nu puteam vorbi…..gandeam ca a inceput, ca a venit clipa….incercam sa strig la sotul meu…sa il apuc de mana sa vina cu mine….copilul meu era jos in bucatarie( in viziunea mea)… in realitate era in pat dormea, ma vedea, se uita la mine ca si cum isi lua ramas bun, nu zicea nimic….sotul meu cobora si el pe scari….nu putem sa cobor, eram cu capul in tavan asa cum am spus…..incercam sa ma apuc de ceva si sa ii astept … sa se prinda de mine….nu am putut sa ii abandonez…….totul a fost foarte real, am simtit si vazut totul…eram la mine in casa, toate erau asa cum le lasam seara….nu stiu cat a durat….oricum l-am auzit pe sotul meu intrebandu-ma ce am visam de faceam asa …..era de fapt incercarea mea de vorbi cu ei dar nu puteam sa articulez sunetele…..clar nu am fost pregatita, nu am putut fara ei…sau poate avem inca de facut ceva important aici…
    asta a fost experienta mea pe 21.12.2012…am fost tulburata, dar nu am avut prea mult timp de reflectie pentru ca am intrat in tavalugul pregatirilor de craciun apoi de revelion….
    LA MULTI ANI! PACE SI IUBIRE in sufletele noastre ale tuturor.

    1. viorelmihai spune:

      Buna, Ramona! iti multumesc ca ai impartasit aici experienta ta din 21.12.2012. Ceea ce descrii pare sa fie experienta unei decorporalizari sau crearea unui dublu-astral, un corp pentru calatorii extra-corporale. Nu pot ca sa stiu cat de mult a fost influenta datei in sine, daca intr-adevar am traversat un „threshhold”, un prag energetic, stiu ca asemenea experiente sunt posibile si in alte circumstante. Prin antrenament, sub supravegherea unui maestru/guru care sa cunoasca tehnicile acestea, poti ajunge sa faci frecvent asemenea calatorii. Renunta la frica, accepta experienta asa cum vine la tine. Fii constienta ca ingerii tai sunt cu tine, intotdeauna, in orice circumstante. Ai incredere in ei. Un pic mai mult decat ai avut pana acum. Pace si iubire, Viorel.

      1. ramona spune:

        Multumesc si eu.
        Voi lua lucrurile asa cum vin.Ti-am mai spus ca simt in permanenta ca sunt calauzita de ingerul meu pazitor si am in incredere in el, dar asa cum bine ai sesizat am mai putina incredere in mine.Tot ce am simtit, trait…. nu mi le-am dorit eu in mod expres (sau poate nu in mod constient-nu stiu). Au venit pur si simplu.Poate doar mi-am pus intrebari si am primit raspunsuri…incerc sa ma cunosc,sa ma descopar si sa renunt la preconceptii….nu stiu cat va dura, dar voi avea rabdare.Oricum nu vreau sa fortez nimic.Imi doresc doar sa invat din fiecare experienta,nu vreau sa las sa treaca totul pe langa mine….si oricum cred cu tarie ca nimic nu e intamplator.Ma bucur ca te-am cunoscut si ca am cu cine sa discut.
        Am citit si ”lucruri frumoase pentru suflet”, mi-a placut foarte mult articolul, foarte profund….scoate din tine (la om ma refer in general) lucruri pe care le stiai deja numai ca le tineai ascunse….frumos. Imi plac gandurile,cuvintele, lucrurile frumoase.
        Iti multumesc pentru bucuria pe care mi-ai adus-o in suflet.

Lasă un răspuns

