Chestii

Am mai primit ceva mailuri interesante, dar am zis sa mai aduc si ceva continut propriu, personal, original la blog, nu doar ideile altora. Deci, sa vedem despre ce sa scriu in seara asta. Da, in fiecare inceput de an imi propun sa scriu de ce nu cred ca e o idee buna sa se citeasca molitfele sau moliftele Sf. Vasile cel Mare, dar, nici anul asta nu am scris.

Apoi, am mai inceput un curs de masaj, si incerc sa invat cativa oameni ca nu e nevoie sa folosesti forta ca sa ajungi la un nivel profund. Mi-au trebuit vreo zece ani de predare ca sa inteleg ca atunci cand degetul coboara prin tesuturi moi in profunzime apare o contractie reflexa in mana terapeutului care se sperie ca va patrunde prea profund. Nu poti cobori in profunzime decat atat cat simti, cat stii ca nu vei face rau celui pe care il atingi. Ca sa reusesti sa cobori pe nivel profund, trebuie sa iti rescrii domeniul de safety/siguranta pana la care crezi ca poti patrunde in profunzime. Apoi, vei constientiza [imi place la nebunie acest verb!] ca intre piele si nivelul profund nu ti se opune nimic dur, deci nu este nevoie de forta! Cam la fel stau lucrurile si in viata: suntem convinsi ca trebuie sa ne luptam, sa ne contractam, sa folosim forta ca sa ajungem la destinatie dar in realitate, trebuie sa fim doar fermi, aliniati cu Creatorul nostru si tot ceea ce ne este necesar ne este dat la momentul potrivit. Aici imi place definitia pe care o da Bashar abundente: „The ability to do everything you need to do, when you need to do it”  – „Capacitatea de a face tot ceea ce trebuie sa faci, atunci cand trebuie sa faci”.

Alte chestii: cea mai mica dintre fetele mele este in criza de eruptie dentara si maraie aproape toata ziua, noaptea are somnul cam agitat. Cu aceasta ocazie, am inteles de ce Buddha a trebuit sa isi paraseasca familia ca sa atinga iluminarea. Nu stiu daca i-ar mai fi reusit daca ii urla un copil in creieri aproape non-stop si nu primul, nici al doilea ci al treilea. Si un mic supliment: pentru ca ne-am purtat frumos, la inceput de iunie vom primi al patrulea ingeras in familia noastra, inca o fetita. 

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Monica Lauleanu spune:

    Voi doi, tu si sotia, sunteti o lectie de daruire, prin voi insiva.
    Mi s-a incalzit inima instant cand am citit ultima fraza.

    1. viorelmihai spune:

      Buna Monica, multumesc pentru comentariu. O singura rugaminte, pe viitor, te rog sa evitam comentariile elogiatore la adresa mea cel putin. Mi se urca foarte repede la cap dupa cum stii. O zi minunata iti doresc!

      1. Monica Lauleanu spune:

        Receptioneaza-le pe frecventa inimii, pentru ca sunt facute din inima, nu din minte…mai tati de multe fete.
        🙂

Lasă un răspuns

