Despre mersul pe bicicleta si despre liberul arbitru

Astazi, una din fetitele mele a invatat sa mearga singura pe bicicleta, renuntand la rotile ajutatoare.  Am alergat pe langa ea pana a prins ideea cum trebuie balansata bicicleta din ghidon, din corp si la un moment dat, in timp ce o tineam din spate de saua bicicletei iar ea se chinuia sa invete cum sa dea din ghidon m-am gandit ca asa poate ca stau lucrurile si cu liberul arbitru. Suntem sprijiniti din spate si nu suntem lasati sa cadem dar noua ne revine responsabilitatea de a invata cum sa echilibram ghidonul. Nu cred ca am putea sa invatam sa mergem cu bicicleta daca cineva ne-ar controla si ghidonul si saua. Nu am simti ca am mai face nimic. Cred ca asta este rostul liberului arbitru, sa invatam singuri sa ne gasim echilibrul.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Cristina spune:

    Chiar zilele trecute ma gandeam ce dor imi e sa merg pe bicicleta!
    Ce departe in timp e momentul cand tata alerga tot asa ,tinandu-ma de sa….Cred ca asta e treaba tatilor:))
    Bineinteles,depinde de noi cand si cum incepem sa controlam ghidonul si cand prindem aripi si zburam singuri….atunci sentimentul e minunat
    Duminica placuta tuturor!

    1. viorelmihai spune:

      multumesc pentru comentariu, Duminica placuta si voua!

      1. Cristina spune:

        Si povestea nu se termina aici…vorba ceea „ai grija ce iti doresti ca s-ar putea intampla”
        Azi am primit si bicicleta!!! La tombola de la ed Herald,la Bookfest!
        Nici nu stiu daca mai imi aduc aminte mersul pe bicicleta.
        Doamne,daca stiam ca functioneaza asa repede,imi puneam si alte dorinte….

      2. viorelmihai spune:

        super tare…:)))

Lasă un răspuns

