Sindromul Sean Connery

Mi s-a întâmplat și mie sa ii cred pe câțiva admiratori de-ai mei de ocazie ca as fi vreun super erou sau super zeu, dar ceva îmi spunea ca încă nu am ajuns acolo, deși, nici departe nu sunt, ca sa spun sincer. Dar, cu timpul, am observat ca orice ai debita întotdeauna se va găsi cineva sa te aprobe și sa iți cânte în struna. Ei, acum, cât de multi si cât de vocali vor fi admiratorii tai depinde de numeroși factori, dar oricât de multi ai avea, nu te lăsa purtat(a) de val. Ramai cu picioarele pe pământ.

Uite spre exemplu pe nenea de mai jos, care a reușit nu doar sa își găsească admiratori dar a si fost invitat la televizor sa își prezinte ideile. Personal, mi se pare ca dialogul asta ar fi trebuit filmat într-o camera de spital de psihiatrie și nu într-un studio de televiziune.

De aceea, de astăzi, propun denumirea de Sindrom Sean Connery pentru toata chestia asta de mai sus pe care nu stiu cum sa o condensez in cateva cuvinte.

Sau daca nu v-a convins, incercati si asta:

Lasă un răspuns

