Sindromul Kazahstan

Am uitat numele ei, dar nu asta contează pentru povestea asta pe care am vrut sa o scriu de mult timp. A venit la mine sa ii fac un masaj pentru ca o durea spatele și o cunoștință comuna ma recomandase. Ea era plecata de multi ani din țara, de fapt, era și atunci într-o pauza de câteva zile intre doua avioane.

Am avut o singura întâlnire care nu cred ca a durat mai mult de o ora, însă spre finalul întâlnirii am aflat marea ei problema: nu putea sa facă copii cu soțul ei. Pana aici nimic deosebit. Urmează detalii: ea avea undeva aproape de 40 de ani, și probabil ca ceasul biologic devenise destul de gălăgios. El, cetățean italian sau olandez, nu îmi mai amintesc, trecut putin de 60 de ani, divorțat de prima soție cu care avea la activ patru copii și o … vasectomie veche de vreo 20 de ani…

De câțiva ani, ea îl împinge pe bietul soț prin clinici de fertilitate, dar fără rezultat concret, și dă-i și plânge si lacrimi. Dar lacrimi sincere, pentru că ea chiar vroia sa ii facă un copil soțului ei…

Nu mai știu ce i-am spus, oricum, nu cred ca am ajutat-o cu nimic din ceea ce i-am spus atunci, și nici nu am mai reușit să o vad înainte sa plece spre Kazahstan, unde o chema noul job al soțului ei.

Dar, povestea ei mă frământa și într-o zi am discutat-o cu un prieten mai înțelept care mi-a dat un verdict fulminant:

  • Păi, nu ți-e clar ca de fapt ea nu vrea sa facă copii?? Păi, dacă vroia sa facă copii cu adevarat, își alegea un partener de viata de vârsta ei sau măcar nu unul cu vasectomie! Dar, atunci, când nu ai curaj sa iți asumi ceea ce vrei cu adevarat, subconștientul tău îți țese o încrengătură de situații care par incredibile și tu nu ai ce sa faci decât sa pozezi în victima lor…

Lasă un răspuns

