Afirmaţii pentru invocarea Flăcării Violete

Viorel Mihai

EU SUNT Preaiubita mea Prezenţă EU SUNT şi invoc puterea totală a Flăcării Violete pentru a transmuta: cauza, esenţa, efectul, înregistrarea fiecărui gând, sentiment, cuvânt sau acţiune pe care le-am exprimat în orice cadru sau dimensiune, cunoscute şi necunoscute, ce reflectă conştiinţa sărăciei sau lipsa şi limitarea de orice fel.

EU SUNT Preaiubita mea Prezenţă EU SUNT şi invoc puterea totală a Flăcării Violete pentru a transmuta: cauza, esenţa, efectul, înregistrarea fiecărui gând, sentiment, cuvânt sau acţiune pe care Omenirea le-a exprimat vreodată în orice cadru sau dimensiune, cunoscute şi necunoscute, ce reflectă orice este mai prejos de perfecţiunea nelimitată a lui Dumnezeu.

În numele prezenţei Eu Sunt Ceea Ce Sunt, de la Lordul Dumnezeu al fiinţei mele, cer ca fiecare celulă, fiecare atom şi fiecare electron al celor patru corpuri ale mele şi a tuturor corpurilor mele subtile, fiecare particulă de viaţă a ceea ce sunt în toate dimensiunile şi…

Vezi articol original 239 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

